CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Abonamente
    • Bannere Publicitare
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Știri
  3. Știri sociale
  4. Serviciul Fiscal de Stat lansează un nou serviciu electronic - ,,e-Cerere”
SC. Summit Events


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Știri sociale

Detalii
04/12/2015

Serviciul Fiscal de Stat lansează un nou serviciu electronic - ,,e-Cerere”

Dorinţa noastră este să dezvoltăm un parteneriat între Serviciul Fiscal de Stat şi contribuabil, o administraţie fiscală apropiată de cetăţeni şi mediul de afaceri, care să le acorde un sistem de servicii complet, modern şi proceduri simplificate şi prietenoase. Serviciile oferite contribuabililor de către Serviciul Fiscal de Stat (îndrumare şi asistenţă, comunicare, simplificarea procedurilor) reprezintă instrumentul prin care administraţia fiscală vine în sprijinul contribuabililor pentru a facilita îndeplinirea obligaţiilor fiscale ce le revin şi constituie premisa esenţială pentru creşterea civismului fiscal. Pentru a veni în sprijinul contribuabililor, SFS continuă procesul de modernizare a administraţiei fiscale, care vizează prestarea de servicii diversificate, moderne şi de calitate, care să aducă beneficii atât administraţiei fiscale, cât şi contribuabililor.

În atingerea obiectivelor propuse, un mijloc eficient este dezvoltarea şi lansarea serviciilor electronice fiscale, un nou pas în acest sens fiind noul serviciul electronic - ,,e-Cerere”, pe care-l lansăm astăzi. Acest serviciu electronic este o soluţie informaţională menită să înlocuiască procedura tradiţională de depunere a cererilor (privind înregistrare ca plătitor de T.V.A. şi/sau de înregistrare a subdiviziunilor) cu un mecanism modern, bazat pe tehnologii informaţionale.

La prima etapă, sistemul pune la dispoziţia contribuabililor, care dispun de semnătură electronică, şi inspectorilor fiscali următoarele module:

Înregistrarea on-line a plătitorilor T.V.A.;

Gestionarea on-line a subdiviziunilor.

„Înregistrarea on-line a plătitorilor T.V.A.” permite contribuabililor să prezinte on-line cererea privind înregistrarea/anularea în calitate de plătitor T.V.A., precum şi să vizualizeze certificatul emis de autoritatea fiscală. Aceste operaţiuni pot fi realizate direct de la calculatorul personal al utilizatorului, conectat la internet.

Cu referinţă la modulul „Gestionarea on-line subdiviziunilor”, implementarea acestuia are menirea să simplifice procedurile de prezentare a cererii de înregistrare/modificare/sistare şi închidere a subdiviziunilor, oferindu-se oportunitatea de a le efectua, la fel, on-line.

Totodată, datorită soluţiilor menţionate, va fi eficientizată activitatea inspectorilor fiscali ce ţine de evidenţa cererilor, a contribuabililor, a subdiviziunilor înregistrate şi va spori operativitatea actualizării datelor vizate în Sistemul Informaţional fiscal.

”Înregistrea on-line a plătitorilor T.V.A.” şi ”Gestionarea on-line a subdiviziunilor” sunt accesibile pe portalul www.servicii.fisc.md şi pot fi testate de către toţi utilizatorii serviciilor electronice fiscale, fără a produce efecte juridice până la publicarea în Monitorul Oficial a Ordinului privind lansarea în exploatare industrială a sistemului. În perspectivă imediată, SFS va convoca o conferinţă de presă, dedicată lansării în exploatare industrială a Sistemului Informaţional Automatizat „e-Cerere”.

Pentru informaţii suplimentare şi suport, rugăm să contactaţi Centrul de Apel al SFS, la numărul de telefon 0 8000 1525.

Articol precedent: Promo-LEX: Societatea civilă din Moldova poate și trebuie să se implice mai activ în procesul electoral Precedent Articolul următor: Î.S. „Fiscservinform”: Cu noi ai mereu ceva nou şi avantajos! Următor

SC. Summit Events

Cele mai active în ultima lună

  • Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) 11
  • Societatea de Cruce Roșie Moldova 10
  • Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) 10
  • Asociația Obștească „Eco-Răzeni” 7
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) 6
Nius-Prof SRL
Civic Digital Solutions
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Abonamente
  • Newsletter

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md