CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Abonamente
    • Bannere Publicitare
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de contabil superior în cadrul Secției contabilitate și raportare financiară
SC. Summit Events


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
27/01/2025

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de contabil superior în cadrul Secției contabilitate și raportare financiară

IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.

 

  1. Denumirea și sediul juridic al ODA: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.
  2. Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: contabil superior în cadrul Secției contabilitate și raportare financiară;
  3. Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului:

       Scopul funcției: Asigurarea și executarea activității financiare a instituției în conformitate cu dispozițiile legale.

     Sarcinile de bază conform fișei postului:

  • Asigură executarea eficientă a activităților în vederea ținerii corecte a evidenţei contabile;
  • Realizează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei în baza planurilor de finanţare;
  • Participă la elaborarea proiectului de buget şi la întocmirea bugetului anual;
  • Participă la întocmirea dărilor de seamă generale şi rapoartele financiare lunare, trimestriale şi anuale prezentate organelor financiare respective în termenii stabiliţi;
  • Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.
  1. Tip angajare

Perioadă nedeterminată

  1. Condițiile de aplicare:
  • Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul economic, financiar.
  • Experiența de muncă minim 1 an în domeniul contabilității.
  • Cunoaște limba română;
  • Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;
  • Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.

       Cunoștințe necesare:

În domeniul specific de activitate:

  • legislația în domeniu contabilității;
  • Standardele naționale de contabilitate și Standarde internaționale de raportare financiară;
  • legislația în domeniul activității fiscale;
  • prevederile specifice programelor implementate de către ODA;

În domeniul digital:

pachet Microsoft Office - utilizator avansat.

Abilități: comunicare, lucrul individual și în echipă, în context național și internațional; flexibilitate în mediu multicultural și lingvistic, respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.

Alte cerinţe: responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.

  1. Regim de muncă al instituției:

40 ore/saptămână.

Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  

  1. Actele ce urmează a fi prezentate:
  • formularul de participare (www.oda.md/transparență decizională/posturi vacante);
  • Curriculum Vitae
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
  • copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
  • declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
  1. Bibliografia concursului:
  • Legea 847/2002 salarizării;
  • Hotărîrea Guvernului 743/2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară;
  • Legea 287/2017 contabilității și raportare financiară;
  • Legea 181/2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar fiscale;
  • Hotărârea Guvernului 500/1998 pentru aprobarea regulamentului privind casarea bunurilor uzate raportate la mijloace fixe;
  • Hotărârea Guvernului 941/2020 cu privire la aprobarea Catalogului mijloacelor fixe;
  • Hotărârea Guvernului 693/2018 cu privire la determinarea obligațiilor fiscale aferente impozitului pe venit;
  • Hotărârea Guvernului 487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului;
  • Ordinul Ministerului Finanțelor 60/2012 cu privire la aprobarea regulamentului privind inventarierea;
  • Ordinul Ministerului Finanțelor nr.118/2013 privind aprobarea Standartelor Naționale de Contabilitate.
  1. Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 10 februarie 2025;
  2. Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:
  • E-mail: office@oda.md
  • Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD 2005.
  • Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău.

Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia, natalia.onici@oda.md, str. Albisoara, 38, mun. Chișinau, et. 5, bir. 502, tel: 022 211 658.

 

 

Articol precedent: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal în cadrul Secției marketing și comunicare Precedent Articolul următor: Call For Trainers for Entrepreneurship and Business Development trainings Următor

SC. Summit Events

Cele mai active în ultima lună

  • Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) 11
  • Societatea de Cruce Roșie Moldova 10
  • Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) 10
  • Asociația Obștească „Eco-Răzeni” 7
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) 6
Nius-Prof SRL
Civic Digital Solutions
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Abonamente
  • Newsletter

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md