Asistent contabil

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Gândire analitică, capacitate de analiză și sinteză, proactivitate pentru învățare;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel - prioritar);
  • Limba română - scris/vorbit fluent, limba engleză – minimum nivelul B1/B2;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă, flexibilă și amabilă;
  • Disponibilitate de muncă full-time.

Responsabilități de bază:

  • Urmărește plata în termen a facturilor de servicii, utilități, materiale consumabile și bunuri primite de la furnizori;
  • Asistență în controlul asupra realizării bugetului general și a celor specifice pe proiecte;
  • Lucrul cu documentele primare și raportarea lor pe bugete specifice.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md.

La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.