Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
People in Need Moldova angajează Enumerator / Enumerator în teren (RO/ RU/ EN)
(RO) Termeni de referință (ToR)
Enumerator / Enumerator în teren
PIN Country Programme: Moldova
Locații: toată țara; orice locație din Moldova
Responsabil pentru evaluarea calității produselor: principal - Ofițer MEAL și secundar - Asistent MEAL, Specialist baze de date, Manager MEAL.
Rezumat al serviciului solicitat
Prestatorul de servicii urmează să își presteze serviciile sub îndrumarea generală a Managerului MEAL și prin implicarea directă a ofițerului MEAL. Enumeratorul efectuează activități de monitorizare, cum ar fi interviuri structurate în timpul studiilor legate de MEAL (de exemplu, studii post implementare, finale și alte studii, evaluare), sprijină alte activități și sarcini legate de MEAL și oferă sprijinul necesar pentru mecanismul de feedback. Enumeratorul lucrează în strânsă colaborare cu alți membri ai departamentului MEAL, cu managerii de proiect, membrii echipei de implementare a proiectului și cu alte părți interesate cheie.
Modalități de prestare a serviciilor
(1) Prestatorul de servicii doar la distanță:
- Prestatorul de servicii trebuie să efectueze anchete structurate, interviuri aprofundate, chestionare și altele similare numai prin telefon și la distanță.
(2) Prestatorul de servicii la distanță și pe teren:
- Prestatorul de servicii urmează să efectueze anchete structurate, interviuri aprofundate, chestionare și altele similare prin telefon și pe teren, care includ interviuri față în față, vizite pe teren, discuții de grup și observații.
Sarcini
Prestatorul se angajează să efectueze pentru PIN următoarele activități:
- Efectuarea activităților de colectare a datelor conform instrucțiunilor:
- Interviuri pe teren și telefonice prin intermediul unor chestionare structurate, precum și interviuri în profunzime/interviuri cu informatori-cheie, discuții de grup, vizite pe teren și observații;
- Asigurarea calității datelor și a altor informații colectate pe teren și prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță;
- Înregistrarea datelor cu ajutorul tehnologiei digitale de introducere a datelor furnizate (de exemplu, formulare KoBo sau alte formulare relevante);
- Asigurarea că datele colectate sunt înregistrate cu exactitate prin intermediul documentației pe suport de hârtie și al înregistratoarelor vocale (dacă este relevant) pe baza consimțământului informat obținut de la beneficiari;
- Introducerea cu acuratețe datele colectate zilnic, dacă este necesar, inclusiv transmiterea chestionarelor completate pe hârtie sau prin intermediul platformelor digitale de colectare a datelor pe tablete/telefoane mobile;
- Asistarea la formularea și adaptarea instrumentelor de colectare a datelor, dacă este cazul.
- Efectuarea de vizite pe teren la gospodăriile care sunt luate în considerare și sprijinite în cadrul programului People in Need și la alte părți interesate implicate;
- Colectarea feedback-ului beneficiarilor primit prin intermediul mecanismului de reclamații și feedback, precum și prin observare și interacțiune directă cu beneficiarii în timpul vizitelor la fața locului. Sprijin în primirea feedback-ului și reacționarea la reclamațiile și feedback-ul din partea beneficiarului și a altor părți interesate, furnizarea informațiilor solicitate cu privire la proiectele PIN; este direct responsabil de numărul de telefon de urgență al CFRM, dar și de alte canale legate de CFRM; asigură documentația adecvată, inclusiv Registrul CFRM, și urmărirea cazurilor primite cu personalul relevant al programului/proiectului și se asigură că feedbackul a fost colectat în totalitate.
- Asigură anonimatul respondenților și dezvoltă o relație de încredere în timpul activității de colectare a datelor cu respondenții; respectă procedurile de confidențialitate și de securitate pentru a se asigura că viața privată a respondenților este protejată în conformitate cu Regulamentul privind Protecția Datelor și cu legislația Republicii Moldova.
- Atunci când lucrează pe teren, completează rapoartele zilnice în formularele sau în modul în care i se indică.
- Participarea la sesiuni de formare, după caz.
- Utilizarea în mod eficient și corespunzător a dispozitivelor pentru colectarea datelor, atât la domiciliu, cât și în teren.
- Identificarea și raportarea oricărei provocări care ar putea afecta calitatea datelor și documentarea lor.
- îndeplinește orice alte sarcini, după cum este necesar.
Competențe-cheie și aptitudini necesare (criterii):
Criterii |
Punctaj maxim |
Experiență de lucru în interacțiunea și comunicarea cu diferite părți interesate (de exemplu, beneficiari, participanți, reprezentanți ai OSC-urilor locale, autorități, funcționari guvernamentali, întreprinderi etc.). |
10 |
Experiență de lucru în colectarea de informații, de exemplu, prin sondaje, interviuri complexe cu informatori-cheie, discuții de grup. |
10 |
Lucrul cu un software de colectare a datelor (de exemplu, KoBo sau similar) |
5 |
Formare în domeniul metodelor de colectare a datelor cantitative (de exemplu, sondaje) |
5 |
Formare în domeniul metodelor calitative de colectare a datelor (de exemplu, interviuri complexe, interviuri cu informatori-cheie) |
5 |
Cunoașterea excelentă a limbii române. |
5 |
Cunoașterea excelentă a limbii ruse. |
5 |
Cunoașterea limbilor ucraineană, găgăuză, romă și a altor limbi relevante ale minorităților din Moldova constituie un avantaj |
5 |
Cunoașterea limbii engleze este un avantaj |
5 |
Experiența în domeniul ONG/INGO cu accent pe dezvoltarea societății civile sau pe programe de urgență constituie un avantaj. |
10 |
Licență sau studii în desfășurare în domeniul studiilor sociale (de exemplu, sociologie, statistică) sau similar constituie un avantaj |
5 |
Ofertă în conformitate cu sumele remunerației serviciilor |
30 |
Punctajul tehnic maxim total |
100 |
Cerințe formale obligatorii suplimentare:
- Posibilitatea de a lucra în diferite intervale ale zilei și în weekend. Asta implică, de asemenea, un program flexibil, adaptat la preferințele prestatorului de servicii.
- În cazul în care este interesat să lucreze în teren - se solicită disponibilitate în următoarele: capacitatea de a efectua vizite regulate pe teren în toată Moldova, dacă este necesar, câteva zile la rând cu înnoptări în diferite locații din Moldova. Cheltuielile de transport și cazare sunt suportate de angajator.
Sumele aferente remunerației de serviciu
- 38 MDL brut (PIN va deduce impozitul pe venit și contribuția pentru asigurarea medicală obligatorie) pe sondaj/interviu documentat cu 30 și mai puțin de 30 de întrebări (vide: chestionar scurt).
- 63 MDL brut (PIN va reține impozitul pe venit și contribuția pentru asigurarea medicală obligatorie) pentru fiecare anchetă/interviu documentat(ă) cu mai mult de 30 de întrebări (vide: chestionar lung).
- 75 MDL brut (PIN va deduce impozitul pe venit și contribuția pentru asigurarea medicală obligatorie) pentru 1 oră de:
- Muncă documentată pe teren pentru desfășurarea activităților de monitorizare, sub formă de interviuri, vizite la fața locului, discuții de grup și alte activități similare.
- Participarea la formare.
- Operarea numărului de telefon dedicat PIN CFRM, inclusiv soluționarea reclamațiilor și documentarea procesului.
Aplicație:
Aplicați prin trimiterea CV-ului dumneavoastră la adresa de e-mail următoare: https://apply.workable.com/people-in-need-2/j/86DF94600E/apply/
(RU) Техническое описание (ТO)
Энумератор / полевой энумератор
PIN Country Programme: Молдова
Места проведения: Вся Молдова; все регионы Молдовы
Ответственный за оценку качества результатов: основной координатор - Офицер MEAL и дополнительные координаторы - Ассистент MEAL, Специалист по базам данных, Руководитель MEAL
Краткое описание требуемых услуг
Поставщик услуг должен выполнять свои услуги под общим управлением руководителя MEAL и при непосредственном взаимодействии с офицером MEAL. Энумератор проводит мониторинговые мероприятия, такие как структурированные интервью, в ходе исследований, связанных с MEAL (например, после внедрения, конечные и другие исследования, оценка), способствует выполнению других мероприятий и задач, связанных с MEAL, и обеспечивает необходимую поддержку механизма обратной связи. Энумератор работает в тесном сотрудничестве с другими сотрудниками отдела MEAL, менеджерами проекта, членами команды по реализации проекта и другими ключевыми заинтересованными сторонами.
Способы предоставления услуг
(1) Только дистанционное предоставление услуг:
- Поставщик услуг должен проводить структурированные опросы, подробные интервью, анкеты и т.п. только по телефону и дистанционно.
(2) Дистанционное и полевое предоставление услуг:
- Поставщик услуг проводит структурированные опросы, подробные интервью, опросники и аналогичные мероприятия по телефону и на местах, что включает личные опросы, выезды на места, обсуждения в фокус-группах (FGD) и наблюдения.
Обязанности:
Поставщик обязуется выполнить для PIN следующие:
- Выполнение работ по сбору данных, таких как:
- Полевые и телефонные интервью с использованием структурированных опросников, а также подробные интервью/интервью с ключевыми информаторами, обсуждения в фокус-группах, выезды на места и наблюдения;
- Обеспечение качества данных и другой информации, собранной в различных местах и с помощью дистанционных средств связи;
- Сбор данных с помощью предоставленной цифровой технологии ввода данных (например, формы КоБо или другие соответствующие формы);
- Обеспечение точной регистрации собранных данных с помощью бумажных документов и диктофонов (если необходимо) на основе полученного от бенефициаров осознанного согласия;
- Ежедневно вносить точные данные о собранных данных, если это необходимо, включая отправку заполненных анкет на бумаге или через цифровые платформы сбора данных на планшетах/мобильных телефонах;
- Содействие в разработке и адаптации инструментов для сбора данных, при необходимости.
- Проведение полевых визитов в домохозяйства, которые рассматриваются и поддерживаются в рамках программ People in Need, и к другим заинтересованным сторонам;
- Сбор отзывов бенефициаров, полученных через механизм жалоб и обратной связи, а также путем наблюдения и прямого взаимодействия с бенефициарами во время посещения объектов. Поддержка в получении обратной связи и реагирование на жалобы и отзывы бенефициаров и других заинтересованных сторон, предоставление им запрашиваемой информации по проектам PIN; непосредственно отвечает за телефонный номер горячей линии CFRM, а также за другие каналы, связанные с CFRM; обеспечивает надлежащую документацию, включая реестр CFRM, и последующее рассмотрение полученных случаев с соответствующими сотрудниками программы/проекта и обеспечивает завершение цикла обратной связи.
- Обеспечение анонимности респондентов и развитие доверительных отношений с респондентами в процессе сбора данных; соблюдение процедур конфиденциальности и безопасности для обеспечения защиты частной жизни респондентов в соответствии с GDRP и законодательством Республики Молдова.
- При работе в полевых условиях необходимо заполнить ежедневные отчеты по шаблонам или в соответствии с инструкциями.
- Участие в тренингах по мере необходимости.
- Эффективно применять инструменты, предназначенные для сбора данных, и грамотно управлять ими на месте работы.
- Выявлять и сообщать о любых проблемах, которые могут повлиять на качество данных, и документировать их.
- Выполняет любые другие задачи по мере необходимости.
Необходимые ключевые способности и набор навыков (критерии):
Критерии |
Максимальный балл |
Опыт работы по взаимодействию и общению с различными заинтересованными сторонами (например, бенефициарами, участниками, представителями местных ОГО, властями, государственными служащими, бизнесом и т.д.) |
10 |
Опыт работы по сбору информации с помощью, например, опросов, подробных интервью с ключевыми респондентами, обсуждений в фокус-группах. |
10 |
Работа с программным обеспечением для сбора данных (например, KoBo или аналогичным). |
5 |
Обучение методам сбора количественных данных (например, опросам). |
5 |
Обучение методам сбора качественных данных (например, глубинные интервью, интервью с ключевыми информаторами). |
5 |
Отличное владение румынским языком. |
5 |
Отличное владение русским языком. |
5 |
Владение украинским, гагаузским, рома и другими соответствующими языками меньшинств Молдовы является преимуществом. |
5 |
Владение английским языком является преимуществом. |
5 |
Опыт работы в сфере ОГО/НПО с акцентом на развитие гражданского общества или программы чрезвычайных ситуаций является преимуществом. |
10 |
Степень или студент факультета социальных наук (например, социологии, статистики) или аналогичного является преимуществом. |
5 |
Предложение в соответствии с размером вознаграждения за услугу. |
30 |
Максимальный общий технический балл |
100 |
Дополнительные стандартные обязательные требования:
- Гибкий график, возможность работать в разное время дня и в выходные дни. Это также подразумевает гибкий график в соответствии с предпочтениями поставщика услуг.
- В случае, если вы заинтересованы в работе с выездом - требуется доступность в следующем: способность совершать регулярные визиты по всей Молдове, при необходимости, несколько дней подряд с ночевками в разных регионах Молдовы. Транспортные рассходы и проживание оплачиваются работадателем.
Суммы выплат
- 38 леев до вычета налогов (PIN вычитает подоходный налог и взнос на обязательное медицинское страхование) за оформленный опрос/интервью с 30 и менее вопросами (короткая анкета).
- 63 MDL до вычета налогов (PIN вычитает подоходный налог и взнос на обязательное медицинское страхование) за каждый оформленный опрос/интервью с более чем 30 вопросами (длинная анкета).
- 75 MDL до вычета налогов (PIN вычитает подоходный налог и взнос на обязательное медицинское страхование) за 1 час работы:
- Документированная работа на местах по проведению мониторинга в форме, например, интервью, посещений мест, обсуждений в фокус-группах и других подобных мероприятий.
- Участие в тренингах.
- Работа c горячей телефонной линии PIN CFRM, включая разрешение жалоб и документирование их рассмотрения.
Заявление
Подайте заявку, отправив свое резюме по следующему адресу электронной почты: https://apply.workable.com/people-in-need-2/j/86DF94600E/apply/
(EN) Terms of Reference (ToR)
Enumerator / Field Enumerator
PIN Country Programme: Moldova
Locations: Whole of Moldova; any location in Moldova
Responsible for assessing the quality of deliverables: primary focal point – MEAL Officer and secondary focal points – MEAL Assistant, Database Specialist, Head of MEAL
Summary of the service required
The service provider is to perform his/her services under overall guideline of the Head of MEAL and through direct engagement with MEAL Officer. Enumerator conducts monitoring activities such as structured interviews during MEAL related studies (e.g. post-implementation, endline and other studies, evaluation), supports other MEAL related activities and tasks and provides necessary support to feedback mechanism. The Enumerator works in close collaboration with other members of MEAL department, the project managers and project implementation team members and other key stakeholders.
Types of modality of service provision
(1) Remote service provision only:
- Service provider is to conduct structured surveys, in-depth interviews, questionnaires, and similar via phone and remotely only.
(2) Remote and field service provision:
- Service provider is to conduct structured surveys, in-depth interviews, questionnaires, and similar via phone and in the field, that includes face-to-face interviews, field visits, focus group discussions (FGDs), and observations.
Scope of services
The Supplier undertakes to perform for PIN the following activities:
- Perform data collection activities as instructed:
- Field and phone interviews via structured questionnaires as well as in-depth interviews/key informants’ interviews, focus group discussions and field visits and observations;
- Ensure quality of data and other information collected in the field and via remote means of communication;
- Capture data using digital data entry technology provided (e.g. KoBo forms or other relevant);
- Ensure collected data is accurately recorded through paper documentation and voice recorders (if relevant) based on informed consent obtained from beneficiaries;
- Accurately enter data of the collected data daily, if required, including submitting completed questionnaires on paper or via digital data gathering platforms on tablets/mobile phones;
- Assist in the formulation and adaptation of data-collection tools, if relevant.
- Perform field visits to households which are considered and supported under People in Need programming and other stakeholders involved;
- Collect beneficiary feedback received through the complaints and feedback mechanism, as well as through observation and direct interaction with beneficiaries during site visits. Support in the reception of feedback and respond to complaints and feedback from beneficiary and other stakeholders, provide them with requested information regarding PIN projects; is directly in charge of CFRM phone hotline number, but also other CFRM related channels; ensures proper documentation, including CFRM Register, and follow-up of received cases with relevant programme/project staff and ensures that feedback loop is completed.
- Ensure anonymity of respondents and develop relationship of trust during data collection exercise with respondents; follow confidentiality and security procedures to ensure respondent privacy is protected according to GDRP and legislation of Republic of Moldova.
- When working in the field, fill-in daily reports in the forms or in the way as instructed.
- Participate in training sessions as required.
- Make efficient use of devices used for data collection and manage the devices well at field level.
- Identify and report any challenges faced that could affect the quality of the data and documents them.
- And fulfils any other tasks as required.
Key competencies and skills set necessary (criteria):
Criteria |
Maximum score |
Working experience in interacting and communication with different stakeholders (e.g. beneficiaries, participants, representatives of local CSOs, authorities, government officials, business, etc.) |
10 |
Working experience in collecting information through, e.g. surveys, key informant in-depth interviews, focus group discussions. |
10 |
Working with data collection software (e.g. KoBo or similar). |
5 |
Training in quantitative data collection methods (e.g. surveys). |
5 |
Training in qualitative data collection methods (e.g. in-depth interviews, key informant interviews). |
5 |
Excellent command of Romanian. |
5 |
Excellent command of Russian. |
5 |
Command in Ukrainian, Gagauz, Roma and other relevant languages of minorities of Moldova is an advantage. |
5 |
Command in English is an advantage. |
5 |
Experience in the NGO/INGO field with a focus on civil society development or emergency programs is an advantage. |
10 |
Degree or being a student of social studies (e.g. sociology, statistics) or similar is an advantage. |
5 |
Offer in line with service remuneration amounts |
30 |
Maximum total technical score |
100 |
Additional formal mandatory requirements:
- Flexible schedule, possibility to work at the different time of the day and during the weekends. That also imply flexible schedule adjusted to the service provider preferences.
- In case, interested to work in the field – availability is required in the following: ability to undertake regular field visits all over Moldova, if needed, few days in a row with overnight stays in different locations of Moldova. Transport and accommodation costs are paid by the employer
Service renumeration amounts
- 38 MDL gross (PIN will deduct income tax and contribution for compulsory medical insurance) per documented survey/interview with 30 and less questions (vide: short questionnaire).
- 63 MDL gross (PIN will deduct income tax and contribution for compulsory medical insurance) per documented survey/interview with more than 30 questions (vide: long questionnaire).
- 75 MDL gross (PIN will deduct income tax and contribution for compulsory medical insurance) per 1 hour of:
- Documented work in the field performing monitoring activities, in the form, of e.g. interviews, site visits, focus group discussion and similar activities.
- Participation in the training.
- Operating of PIN CFRM dedicated phone hotline number, including complaints’ resolution and documentation of the process.
Application:
Apply by submitting your CV to the following e-mail address: https://apply.workable.com/people-in-need-2/j/86DF94600E/apply/
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md