Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
World Bank Office in Moldova : Part-time Receptionist/Team Assistant
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
WORLD BANK COUNTRY OFFICE IN MOLDOVA ANNOUNCES A JOB VACANCY FOR:
Part-time Receptionist/Team Assistant
The World Bank Moldova Country Office, Chisinau
The World Bank Moldova Office is seeking to recruit a dynamic individual for the position of part-time receptionist/ team assistant.
Duties and Accountabilities:
Under the supervision of the Executive Assistant, the incumbent shall perform basic secretarial duties and respond to routine inquiries, working daily 5-hour shifts at the main switchboard. The main responsibilities are as follows:
- answer telephone calls, respond to routine inquiries, and greet visitors to the Country Office;
- type, proofread, and check for correct World Bank format and presentation of a variety of reports, letters, memos, and faxes;
- process incoming and outgoing faxes/emails and ensure timely dispatch and appropriate distribution of messages;
- operate fax machine and ensure adequate supplies; and
- perform other duties as required by the Executive Assistant, including backup for other team assistants.
Selection Criteria:
- Fluency in spoken and written Romanian, English, and Russian;
- Typing ability and knowledge of modern office technology;
- High degree of sociability, initiative, flexibility, and judgment;
- Ability to establish priorities, assume responsibility, and work to meet deadlines; and
- Ability to work overtime, if and when required.
All interested candidates shall submit their applications (citing REF: Receptionist/TA) in English (a cover letter briefly stating why the candidate feels (s)he is qualified for this job, the CV, and a list of references) to Ms. Ala Muntean, e-mail: amuntean@worldbank.org
Deadline for the submission of applications: March 15, 2024.
A selection committee will select a short list. Only those short-listed will be contacted.
- BNM angajează expert/ă principal/ă – Guvernanță TIC și conformitate internă
- Project Analyst (NPSA-8), Promoting Agricultural Development and Quality Employment - UNDP Moldova
- "Ma Implic, Phase 2" project is looking for a team of 3 Consultants (Technical Operation & Maintenance Expert, Institutional & Managerial Expert, and Legal Expert)
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție, pe durată determinată, în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






