Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal/ specialistă principală în Secția analiza, monitorizarea și evaluarea proiectelor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Instituția Publică „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal/ specialistă principală în Secția analiza, monitorizarea și evaluarea proiectelor
(cod ocupație 242226)
Denumirea și sediul juridic al Agenției: Instituția Publică „AGENȚIA PENTRU DEZVOLTAREA ȘI MODERNIZAREA AGRICULTURII” (Agenția) cu sediul juridic mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD – 2023;
Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: specialist principal/specialistă principală în cadrul Secției analiza, monitorizarea și evaluarea
Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului:
- Realizează toate procedurile aferente elaborării, încheierii şi executării contractelor de vânzare-cumpărare în rate cu beneficiarii, contractelor de fidejusiune, de preluare de datorie, cu transmiterea spre avizare internă;
- Urmăreşte executarea obligaţiilor beneficiarului în baza contractului de vânzare-cumpărare în rate, inclusiv prin notificarea şi somarea beneficiarilor;
- Inspectează pe teren conformitatea exploatării obiectului contractului de vânzare- cumpărare în rate, conform procedurilor regulatorii aprobate de Agenţie;
- Examinează demersurile cumpărătorului şi contribuie la soluţionarea incidentelor procedurale care apar pe toată durata valabilității contractului de vânzare-cumpărare în rate;
- Elaborează actele de retragere din posesia şi folosinţa cumpărătorului a obiectului contractului de vânzare-cumpărare în rate, conform procedurilor regulatorii aprobate de Agenţie;
- Elaborează actul de transmitere în proprietatea cumpărătorului a obiectului contractului de vânzare-cumpărare în rate, conform procedurilor regulatorii aprobate de Agenţie;
- Colectează şi prelucrează informațiile necesare conform acordurilor cu donatorii, împrumutătorii Agenţiei prin completarea registrelor interne de evidenţă a operaţiunilor aferente contractelor distribuite spre monitorizare;
- Evaluează şi monitorizează implementarea proiectelor Agenţiei şi a cheltuielilor de implementare;
- Elaborează rapoartele de informare a directorului tehnic şi directorului executiv despre nivelul de executare a contractelor de vânzare-cumpărare în rate cu beneficiarii sau după caz, a contractelor de fidejusiune, de preluare de datorie.
Condițiile de aplicare (Cerințe minime obligatorii față de candidat):
- Deține cetățenia Republicii Moldova sau deține dreptul de a munci pe teritoriul Republicii Moldova;
- Deține studii superioare de licență în domeniul juridic / economic / financiar/ relații internaționale/ administrare publică/marketing;
- Deține experiență profesională (vechime în muncă) dovedită de cel puțin 2 ani de experiență profesională în domeniul juridic/economic/financiar/relații internaționale/administrare publică/marketing dobândită după obținerea diplomei de licență;
- Dispune de abilități avansate de utilizare a computerului;
- Deține competențe lingvistice: cunoașterea limbii române;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale.
- Alte cerințe: cunoștințe temeinice în domeniul tehno-redactării documentelor oficiale, abilități bune de comunicare și argumentare, de analiză și sinteză, de elaborare a documentelor oficiale;
Tip de angajare: perioadă nedeterminată sau determinată: nedeterminată;
Actele ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare ( https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2025/02/Formular-Cerere.docx );
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă (după caz) și/sau certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unității precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcția, durata muncii sau alte acte care pot dovedi cu certitudine experiența;
- declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu excepția cazurilor când persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
Bibliografia concursului:
- Legea nr. 71/2023 cu privire la subvenționarea în agricultură și mediul rural
- Legea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public
- Legea nr. 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător
- Legea nr. 1353/2000 privind gospodăriile ţărăneşti (de fermier)
- Hotărârea Guvernului 425/2020 cu privire la constituirea Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii”;
- Hotărârea Guvernului nr. 695/ 2017 cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare
- Regulamentul intern al Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2023/03/10Regulament-intern-ADMA.pdf
Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 17 februarie 2025, ora 15:00;
Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare: Modalitatea de depunere a documentelor: Candidaţii depun documentele personal/ prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD-2023 sau e-mail la adresa office@adma.gov.md . Actele depuse prin email vor fi semnate electronic corespunzător Legii nr. 124/ 2022 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere.
Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Constantin Fomenco, constantin.fomenco@adma.gov.md, telefon de contact: 069806723.
Anunț integral: https://adma.gov.md/specialist-principal-specialista-principala-in-sectia-analiza-monitorizarea-si-evaluarea-proiectelor-2/
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md