Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Echipa Proconsulting SRL angajeaza office manager / asistent proiecte
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Office manager / asistent proiecte
Echipa Proconsulting SRL, suntem în căutarea unui nou coleg /noi colege la funcția de Office manager / Asistent proiecte, care va asigura managementul biroului și facilitarea implementării proiectelor de consultanță.
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: De la 8 000 Până la 10 000 MDL
Program de muncă: Full-time/part-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
- Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Persoanele interesate pot adresa intrebari sau trimite CV si scrisoarea de interes pe adresa de email:
E-mail:office@proconsulting.md
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță prelungirea termenului de aplicare la concurs pentru funcția specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM)
- Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





