Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
MilleniuM anunță concurs public pentru achiziția de servicii de închiriere a sălii de instruire, servicii de alimentație și servicii de cazare (eveniment în iunie 2025)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
|
Data lansării concursului |
12 februarie 2025 |
|
Termen limită de depunere a ofertelor |
18 februarie 2025 |
|
Procedura de achiziție |
concurs public |
|
Categorie/subcategorie |
servicii chirie sală de conferință, alimentație și cazare |
|
Perioada evenimentului |
9-13 iunie 2025, grup internațional |
|
Cerințe adiționale: |
Spațiu accesibil persoanelor cu dizabilități și utilizatorilor de scaune cu rotile |
Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” este o asociaţie obştească de cercetare, instruire şi dezvoltare care activează pe o serie de domenii legate de dezvoltare personală, organizaţională, comunitară şi dezvoltare de parteneriate. MilleniuM organizează seminarii și cursuri de formare la nivel național și internațional axate pe educația non-formală, șomaj, planificarea carierei, leadership, comunicare și alte teme pentru dezvoltarea personală a tinerilor, lucrătorilor de tineret, liderilor de tineret, formatorilor, profesorilor și reprezentanților organizațiilor de tineret.
„MilleniuM” este o anunță concurs de selectare a locației pentru oferirea serviciilor de cazare, alimentare și chirie sălii de conferințe pentru asigurarea bunei desfășurări a unei instruiri pentru:
Perioada evenimentului: 9-13 mai 2025
Participanți: 32 persoane
Necesități privind locația pentru desfășurarea evenimentului:
- Hotel/ pensiune de 4 stele;
- Locația trebuie să fie accesibilă persoanelor cu handicap, deoarece recrutăm în mod activ participanți cu nevoi speciale. Acest lucru include:
- Acces fără bariere la clădiri
- Camere/ băi/ toalete adaptate pentru utilizatorii de scaune cu rotile
- Opțiuni de alimentare care se adaptează alergiilor alimentare și nevoilor dietetice (sau disponibilitatea de a găsi soluții).
Locațiile trebuie să fie dotată cu cele necesare pentru desfășurarea activităților prevăzute în cadrul proiectului:
Cazare:
- 26 de camere single pentru 4 nopți (inclusiv 1-2 camere adaptate pentru participanții cu handicap), 9-13 iunie 2025, mic dejun inclus;
- 6 camere single pentru 5 nopți, 8-13 iunie 2025, mic dejun inclus;
- servicii alimentare;
- spațiu pentru activități de instruire și o sală/spațiu mai mică pentru ședințele echipei de proiect și organizatorilor;
Sala de instruire:
☑️ Sala de instruire cu mărimea cel puțin 100 mp., accesibilă din data de 09 iunie 2025;
☑️ Capacitatea minimă de 30 persoane; 30 scaune în cerc;
☑️ Acces exclusiv pentru întreaga perioadă, inclusiv serile, preferabil 24 ore;
☑️ Accesibilă persoanelor cu handicap, inclusiv pentru utilizatorii de scaune cu rotile;
☑️ Ferestre și ventilație pentru lumină naturală și aer proaspăt;
☑️ Echipament:
- Proiector de date cu ecran (vizibil pentru toți)
- Sistem de sunet pentru muzică (opțional, dar apreciat)
- Mese de-a lungul laturilor (nu în zona principală a sălii)
- Tablă flipchart în condiție foarte bună
- Perete lung sau panouri pentru exerciții de simulare și prezentări ale organizațiilor participante
☑️ conexiune la internet
Alimentare:
☑️ Prânz pentru 32 persoane (10-11-12 iunie), cu flexibilitatea adapătării meniului în dependență de necesitățile alimentre a participanților;
☑️ Cina pentru 32 persoane (09-10-11 iunie), cu flexibilitatea adapătării meniului în dependență de necesitățile alimentre a participanților;
☑️ 2 pauze de ceai/cafea pe zi (10-11-12 iunie). Important: participanții vor aduce snackuri tradiționale țării lor pentru a fi servite la pauzele de cafea;
☑️ Asigurarea cu apă plată pe toată durata evenimentului.
Oferta de participare la concurs:
Oferta datată și semnată va fi expediată prin e-mail la: info@millenium.md și isaicul95@gmail.com până la data de 18 ianuarie 2025 și va include:
☑️ Oferta financiară completă cu prețul total în baza solicitării menționate în anunț (semnată şi ştampilată);
☑️ Date despre companie (denumirea, adresa, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă);
☑️ Compania ofertantă trebuie să aibă experiență în domeniu de minim 3 ani;
☑️ Prezentarea locaţiei cu sala de instruire şi camerele de cazare, în deosebi camerele adaptate pentru persoanele.
Criteriile de evaluare a ofertelor
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
☑️ Calitatea serviciilor oferite conform cerințelor înaintate;
☑️ Oferta financiară va fi cu TVA inclus;
☑️ Accesibilitatea locației pentru persoanele cu handicap și utilizatorii scaunului cu rotile;
☑️ Deschiderea pentru solcitările menționate: acces excepțional la sala de instruire pe durata evenimentului și permisiunea snackurilor tradiționale din partea participanților.
Plata pentru serviciile prestate
Plata se va efectua prin virament bancar în 2 tranșe: 50% la semnarea contractului și 50% după semnarea actului de primire predare a serviciilor.
Relații la telefon: 060963838, Alexandra
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







