Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Laolalta anunta selectarea unui operator economic care va oferi produse de birotică și papetărie
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
TERMENI DE REFERINȚĂ
privind selectarea unui operator economic care va oferi produse de birotică și papetărie
11.09.2024
Asociația Obștească Laolaltă anunţă concurs de selectare a unui operator economic care va oferi produse de birotică și papetărie pentru buna desfășurare a activităților organizației.
Necesității și condiții:
Asociația invită operatorii economici, să participe la procedura de achiziție privind livrarea bunurilor menționate în Anexa 1.
Termen de valabilitate a contractului: 31.12.2025
Plata pentru serviciile prestate. Plăţile vor fi efectuate după recepționarea bunurilor și produselor. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL) în termen de 15 zile după emiterea facturi fiscale prin sistemul E-Factura.
CRITERII DE CALIFICARE și Dosarul de aplicare:
- Specificația de preț (Anexa 1). Documentul va conține data, semnătura olografă și amprenta ștampilei (în cazul în care operatorul economic deține ștampilă);
- Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii, Extras din Registrul de Stat al Unităţilor de drept;
- 3 referinte (agenți economici cu care ați colaborat anterior și numărul de contact);
Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Cel mai mic preț.
Ofertele pot fi expediate în versiune electronică la adresa: tor@laolalta.md.
Pentru informații suplimentare: Anna Gherman, 068208989
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 16.09.2024, ora 23:59.
- Qu25/03051: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour and Social Protection
- IDLO Moldova Seeks Monitoring & Reporting Associate
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
- AO „Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei AVE Copiii” angajează Pedagogi Sociali
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





