Operator Contact Center
Descrierea poziției vacante
Descrierea jobului
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Oferirea informaţiilor corecte şi actualizate;
- Primirea și transmiterea e-mail-uri;
- Înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora;
- Asimilarea de cunoștințe despre procesele specifice companiei pentru a avea capacitatea de a oferi soluții simple și eficiente.
Cerințe:
- Cunoașterea limbii române, ruse;
- Excelente abilități de comunicare vorbit și scris;
- Capacitate de a lucra atât individual cât și în echipa;
- Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);
- Persoană responsabilă, amabilă, atentă la detalii.
Oferta:
- Angajare oficială și salariul atractiv;
- Un birou modern și plăcut, amplasat în centrul orașului;
- Graficul de muncă: de Luni - Sâmbătă, de la 9:00-18:00;
- Oportunitate de creștere și dezvoltare în carieră.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: tv60@search4staff.com indicând codul OCC în subiect sau să apeleze la numărul: 060422844
Alte anunturi de angajare
- Specialist principal în achiziții publice
- NRC is hiring a Partnership Coordinator
- CRS Moldova is hiring Finance Officer
- Specialist/-ă în îmbunătățirea proceselor (servicii sociale), A.O.”CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Tender no. 83463504 for contracting of a short-term expert to provide advisory services on local level civil service and professional development
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal gestiune procese, pe durată determinată
- Administrative Officer - Moldova (IWPR)
- GIZ - Junior Administrative and Content Specialist
- Junior Energy Efficiency expert in Moldova (M/W)
- GIZ - Climate Policy Advisor