Asociația Obștească „The Moldova Project” (TMP) anunţă concurs de angajare pentru funcția de Asistent/ă Social/ă



Asociația Obștească „The Moldova Project” (TMP) anunţă concurs de angajare pentru funcția de Asistent/ă Socială 

Asociația The Moldova Project, este o organizație filantropică, neguvernamentală și apolitică, ce are drept scop promovarea și protecția drepturilor copiilor, ce provin din familii defavorizate, preponderent din mediul rural, aflate în situaţii care împiedică activitatea normală a acestora din punct de vedere economic, educativ, social etc. La fel, Asociația ajută tinerii NEET prin integrare socială și oferă asistență medicală și socială familiilor cu mulți copii. 

Activitatea asistentului social va fi realizată în conformitate cu prevederile legale stipulate în Legea nr. 547 din 2003. Asistentul va activa în echipă formată din specialiști din domeniul: medicinei, psihologiei, art-terapiei și alți actori comunitari. Rolul asistentului social în cadrul echipei date, va constitui în evaluarea, monitorizarea, informarea, consilierea și prestarea serviciilor sociale beneficiarilor și membrilor familiilor lor. 

Pentru mai multă informație despre activitatea organizației, puteți accesa site-ul: themoldovaproject.org/ sau pagina: facebook.com/themoldovaproject/

Oferim o oportunitate deosebită unui specialist/ă cu adevărat pasionat/ă de meseria sa de a produce un impact important în societate și de obține o experiență valoroasă în lucrul cu persoane vulnerabile din mediul rural. Beneficiarii Asociației provin din familii social-vulnerabile, părinți cu 3+ copii. Aceștia au mare nevoie de ajutor profesionist, informativ, ba chiar și de natură psiho-emoțională, iar soarta copiilor lor depinde enorm de ajutorul pe care acești părinți îl primesc sau nu.

Asistenta/ul va lucra în echipă cu alți specialiști (art-terapeut, medici, psihoterapeut, autorități publice locale, și alți actori comunitari), care vor aborda aceiași beneficiari și aceleași familii vulnerabile din altă perspectivă, rezultatele fiecăruia fiind astfel multiplicate de efortul concomitent al colegilor.

Rolul asistent/ului/ei în activitatea Asociației noastre este unul major, iar noul coleg sau colegă va fi primit/ă cu brațele deschise și recompensat/ă pentru eforturile sale atât cu un salariu satisfăcător, cât și cu o experiență de lucru în echipă deosebit de pozitivă și îmbinată cu activități frecvente de team-building. De asemenea, toți specialiștii echipei sunt încurajați să aplice la cursuri de dezvoltare profesională, acest lucru având un impact benefic atât pentru beneficiarii asociației cât și pentru satisfacția profesională a membrilor de echipă, care este printre prioritățile Asociației TMP. 

Suntem o Asociației care investește mult în beneficiarii și echipa sa, și ne dorim un coleg/colegă pe măsură! Rugăm pe cei care nu se potrivesc descrierii și nu întrunesc cerințele să nu aplice! Mulțumim!

Alte detalii:

Locul desfășurării activității: Activitățile se vor desfășura preponderent pe teren, în cadrul vizitelor de identificare, evaluare, monitorizare, informare, consiliere a beneficiarilor

Tipul de activitate: full-time

Perioada de angajare: pe perioadă nedeterminată (preferabil pe termen lung )

Disponibilitatea postului: imediată

Data limită pentru aplicare: 06.04.2022

Studii:  studii speciale în domeniul asistenței sociale, deţinători a diplomei de licenţă sau de masterat

Experiență: minim 3 ani de experiența de lucru într-un rol similar

Cerințe: 

  1. Activitățile vor fi îndeplinite cu respectarea prevederilor legale și normelor eticii profesionale stabilite în  Legea nr. 547 din 2003 privind asistența socială, Legea nr. 338 din 1994 privind drepturile copilului, HG nr. 270 din 2014 și altele
  2. cunoştinţe în domeniul consilierii pe probleme de familie și terapie comportamentală;
  3. cunoașterea sectorului nonprofit sau experiența de voluntariat în domeniului protecției drepturilor omului și copiilor va constitui un avantaj;
  4. capacitatea de a planifica și scrierea rapoartelor narative;
  5. cunoștințe avansate MS Office ( Excel, Word, etc) și Google Drive (foarte important);
  6. Cunoașterea obligatorie limbilor române și ruse  (cunoașterea englezei prezintă un avantaj)
  7. responsabilitate, punctualitate, creativitate, capacitate de lucru în echipă dar și individual, comunicare eficientă;
  8. o atitudine respectuoasă și fără prejudicii față de persoane din alte categorii sociale.
  9. Deținerea permisului de conducere de categoria B, prezintă un avantaj

Responsabilități:

  1. Colectează datele generale despre membrii familie;
  2. Participă și raportează în cadrul ședințelor multidisciplinare;
  3. Întocmește fișa de evaluare multidisciplinară a necesităților de asistență specializată a beneficiarilor;
  4. Coordonează cu echipa mobilă  tipul de asistență specializată ce urmează a fi acordată beneficiarilor.
  5. Întocmește planul de asistență specializată, după caz propune și revizuie planul de asistență specializată;
  6. Informează familia/persoana de încredere a acestuia despre conținutul planului de asistență specializată;
  7. Întocmește raportul cu privire la rezultatele implementării planului de asistență specializată;
  8. Informează autoritatea tutelară locală  de la locul de trai al beneficiarilor, după caz autoritatea tutelară teritorială despre rezultatele implementării planului;
  9. Consemnează deciziile luate în cadrul ședințelor multidisciplinare în procese verbale care le anexează la dosarul beneficiarilor.
  10. Asistă familiile cu privire la aspectele formale de obținere a unor subsidii și procesul de înregistrare a acestora.

Oferim:

  1. Un mediu foarte pozitiv de lucru, cu colegi respectuoși și prietenoși;
  2. Salariu motivant ce poate fi ajustat în timp pe măsura rezultatelor;
  3. Activități de teambuilding, variate și cu adevărat memorabile;
  4. Posibilitatea de a participa în paralel la cursuri de perfecționare profesională;
  5. Echipă pasionată de ceea ce face și determinată să producă cu adevărat schimbări în viețile familiilor social-vulnerabile; 
  6. Oportunitatea de a te afirma și de a dezvolta propriile abilități și idei în cadrul Asociației, dar și de a dobândi cunoștințe noi în domeniul social.

 Procesul de selecție a candidatului:

CV-ul şi scrisoarea de motivare ale candidatului/ei se vor expedia prin e-mail la adresa: office.themoldovaproject@gmail.com, până la data de 06.04.2022 Titlul mesajului trebuie să conţină numele & prenumele candidatului și funcția la care se aplică.

Doar candidații preselectaţi vor fi invitaţi la interviu.

Este foarte important ca aceștia să cunoască deja bine profilul Asociației noastre.

Mult succes!

Articol adaugat de: The Moldova Project Association