Cerere de oferte a prețurilor pentru achiziționarea articolelor de papetărie și birotică

COP 19 din 13.02.2019

Asociația Promo-LEX solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea articolelor de papetărie și birotică

Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prețuri pentru articole de papetărie și birotică. În rezultat, Asociația Promo-LEX va selecta și contracta compania/-ile care vor oferi cel mai bun raport preț-calitate, condiții de livrare și achitare. Durata contractului constituie 12 luni.

Companiile interesate trebuie să prezinte Ofertele de Prețuri conform criteriilor, după cum urmează:

  1. Prețurile pentru unități, conform modelului de mai jos.

Denumire articol

Preț minim per articol, MDL

Preț maxim per articol, MDL

TVA 0%

TVA 20%

TVA 0%

TVA 20%

Hârtie A4 (calitate superioară, 80 g/m2)

Exemplu : 60 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului)

Exemplu : 72 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului)

Exemplu : 90 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului)

Exemplu : 108 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului)

Hârtie A3 (calitate superioară, 80 g/m2)

       

Hârtie flipchart, perforată (64×90 cm, 80 g/m2)

       

Carnet A4 cu spirală (80 foi)

       

Carnet A5 cu spirală (80 foi)

       

Cub notițe autoadezive colorate (400 file)

       

Mapă biblioraft (7.5 cm)

       

Mapă biblioraft (5 cm)

       

Pix cu gel

       

Marker flipchart

       

Clipsuri binder (diferite dimensiuni – 19, 25, 41 etc)

       

Clame hârtie (diferite dimensiuni)

       

Capsator (24/6, până la 20 foi)

       

Condiții de achitare și livrare

Livrarea gratuită a mărfii

Da / Nu

Termenul de livrare

Indicați termenul minim și termenul maxim de livrare

Achitare post-livrare

Da (indicați termenul de achitare) / Nu

Reduceri

Da (indicați %) / Nu

  1. Lista completă sau Catalogul (preferabil on-line) a produselor disponibile, cu prețurile indicate în MDL. Specificați toate mărcile, brand-urile, furnizorii de birotică și papetărie cu care colaborați.

Oferta trebuie să includă atât prețul cu TVA, precum şi preţul la cota TVA 0% (condiție obligatorie). Asociația Promo-LEX va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.

Oferta mai trebuie să includă:

  • Certificatul de înregistrare al companiei / Licența;
  • Datele de contact a companiei;
  • Persoana de contact;
  • Rechizitele bancare a companiei;
  • Semnătura persoanei autorizate;
  • Ștampila umedă a companiei.

Data limită de prezentare a ofertelor: 20 februarie 2019, ora locală 18:00. Dosarul de aplicare trebuie completat în limba română sau rusă şi expediat prin e-mail la adresa tender@promolex.md cu mențiunea “Ofertă comercială pentru articole de birotică și papetărie”.

Criterii de selecție a ofertantului:

  • Experienţa ofertantului (companiei candidate): prezenţa pe piaţă, clienţi fideli/referinţe;
  • Preţ competitiv, inclusiv respectarea raportului preţ-calitate;
  • Condiții de livrare și achitare.

Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate.

*Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

Pentru informații suplimentare, contactați: Ana Baltă, Asistentă de Program, tel. +373 78047574, ana.balta@promolex.md

Alte articole de acest autor:


Organizații vizate: Asociația Promo-LEX |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.