4 pași pentru un brand personal

Distribuie prietenilor:


DSC 0532Într-o lume în care cărţile de vizită sunt căutările pe Google, iar rețeaua de contacte profesionale valorează deseori mai mult decât diploma din facultate, brandingul personal ar trebui să fie o preocupare de bază a oricărui profesionist. Acesta devine o necesitate specifică oricărui om ce îşi doreşte să fie găsit, recunoscut şi remunerat pentru ce ştie să facă cel mai bine. Pornind de la această idee voluntarii Centrului Republican pentru Copii și Tineret Artico au participat în data de 29 martie 2016 la un training cu genericul „Branding personal”. Participanţii au învăţat care sunt paşii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a-şi dezvolta un brand personal de succes. Pe parcursul evenimentului, tinerii şi-au descoperit propriul brand la intersecţia dintre pasiune, talent şi valorile personale, şi au pus în practică noţiunile teoretice. Aceştia au lucrat timp de două ore alături de Ecaterina Covali, fost Președintele Centrului Tînărului Jurnalist din Moldova, actuală prezentatoare TV, profesionistă cu experienţă în comunicare şi branding, a vobit tinerilor despre cum să-şi construiască un brand personal cu impact urmând 4 paşi.

1. Descoperirea brandului personal. Fiecare dintre participanţi a început printr-o întâlnire cu el însuşi. Astfel, tinerii au fost invitaţi la introspecţie pentru a descoperi care sunt obiectivele pe care doresc să le atingă pe termen mediu şi lung şi a descoperi cele trei trăsături fundamentale pe care propriul brand trebuie să le comunice publicului ţintă.

2. Crearea brandului personal. Ulterior, tinerii şi-au articulat propriul brand personal şi au învăţat cum să îşi creeze imaginea online şi offline folosind evenimentele, reţelele sociale, internetul şi tehnologiile pe care le au la dispoziţie. De la CV la prezenţa pe reţelele sociale şi participarea la evenimente relevante pentru obiectivele personale, aceştia au înţeles cum se pot prezenta adecvat în diferite situaţii cotidiene.

3. Comunicarea de brand. Valoarea unui brand este dată de percepţia pe care acesta o trezeşte în rândul publicului ţintă. Cel de al treilea pas pentru participanţii a fost să înveţe cum să îşi construiască o audienţă în concordanţă cu viziunea şi obiectivele lor pe termen lung şi cum să comunice cu aceasta pentru a realiza ceea ce îşi propun.

4. Menţinerea imaginii create este ultimul şi cel mai dificil pas în crearea unui brand personal cu impact. La final participanţii au învăţat cum să comunice consistent şi consecvent o imagine care îi reprezintă cu adevărat şi au discutat despre importanţa autenticităţii şi originalităţii în comunicarea brandului personal.

În final Dna Ecaterina Covali a îndemnat tinerii voluntari să se implice în orice oportunitate oferită de societatea civilă, pentru că toate acestea se cotează ca experiență. „Creați-vă singuri viitorul, nu vă fie frică să bateți la uși, doar dacă știți să comunicați.”


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet