Agora lansează provocarea: Fruit Challenge Moldova, campania care susține producătorii autohtoni



În ajunul zilelor naționale, Agora a decis să lanseze o campanie de susținere a producătorilor autohtoni, în particular, și a economiei naționale în general. Prin această campanie vrem să stimulăm consumul de produse autohtone ca o contramăsură a restricțiilor impuse de Federația Rusă la importul de mărfuri din Republica Moldova.

„Fruit Challenge Moldova” este denumirea campaniei în care ne-am propus să provocăm cât mai multă lume să doneze fructe și legume celor care poate le duc lipsa.

„Trebuie să recunoaștem că „Ice Bucket Challenge” a fost evenimentul care ne-a inspirat. Dacă o astfel de inițiativă a reușit să aibă un succes atât de mare pe plan internațional, noi de ce nu am putea face ceva similar, care să aibă un efect cel puțin la nivel național?”, a declarat editorul portalului Agora, Victoria Dumbravă.

Astăzi am dat startul marii provocări. Echipa Interakt a procurat 10 saci cu mere și cinci lăzi cu struguri și prune pe care le-a donat Azilului Republican de Invalizi și Pensionari. 

„În momentul de față avem 160 de bătrâni, cu o capacitate de 220 de locuri. Sunt foarte multe solicitări. Astfel de instituții sunt multe în Republica Moldova. Avem și la Edineț, la Dubăsari, Hâncești etc. Sunt persoane în etate, care au rămas singuri și nu au pe nimeni”, a declarat directorul Azilului Republican de Invalizi și Pensionari, Gheorghe Gherștega. 

Agora provoacă echipa Ministerului Agriculturii, dealerul auto Hyundai Moldova și compania StarNet să se alăture campaniei „Fruit Challenge Moldova”. În următoarele 3 zile, aceste instituții sunt provocate să cumpere fructe, pe care să le doneze celor care au nevoie de ele.

„UNIMEDIA susține campania lansată de Agora și provoacă echipa Ministerului Culturii și politicienii Vlad Filat și Vlad Plahotniuc să se alăture. Aveți 3 zile la dispoziție ca să îndepliniți această provocare”, a declarat directorul editorial UNIMEDIA, Dumitru Ciorici. 

Îndemnăm vizitatorii să se alăture campaniei trimițând poze sau imagini video în care să ne arate cum susțin ei producătorii autohtoni. 

„Fruit Challenge Moldova”, campanie inițiată de Agora cu susținerea UNIMEDIA.