Alegeți secțiunea




BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă - ghid al sălii de expoziție a BNM

  • Adaugat de Banca Națională a Moldovei
  • Categorie: Alegeți secțiunea

Cerințe minime:

1. Studii superioare în filologie română, comunicare, jurnalism sau economie cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. Studiile de masterat sau alte calificări superioare în domeniile menționate constituie un avantaj;

2. Experienţă de cel puţin 3 ani în în domeniul comunicare, relații publice și/sau pe un post de ghid;

3. Abilități excelente de comunicare verbală și în scris în limba română;

4. Experiență în moderarea de evenimente oficiale (conferințe, forumuri etc.)

5. Experiență în organizare de evenimente, conferințe și expoziții tematice;
6. Competențe de operare a calculatorului: Word, Excel, PowerPoint, Internet;

7. Cunoașterea limbii engleze va fi un avantaj.

Principalele atribuții:

1. organizarea expozițiilor numismatice permanente sau temporare în cadrul evenimentelor BNM;

2. realizarea și susținerea prezentărilor educaționale în cadrul vizitelor la muzeul BNM;

3. participarea la amenajarea sălii de expoziție a BNM;

4. organizarea evenimentelor, seminarelor, conferințelor sau altor activități de educație financiară ale BNM; 

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală;
  • Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
  • Mediu de muncă modern și prietenos;
  • Procese de activitate digitalizate;
  • Flexibilitate în programul de muncă;
  • Pachet salarial competitiv;
  • Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 12 ianuarie 2024.

! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.

Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos

https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0

Asistent/- ă social/-ă, Centrul de Plasament Temporar Republican „Casa Concordia”, din mun. Chișinău, str. Gherman Pîntea 39

Căutăm  asistent/-ă social/-ă pentru suplinirea postului vacant în cadrul Centrului de Plasament Temporar Republican „Casa Concordia'', din mun. Chișinău, str. Gherman Pîntea 39, pentru perioadă nedeterminată.

A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale’’ descoperă zi de zi oameni profesioniști, care activează împreună pentru a realiza obiectivele propuse, prin stimularea creșterii spiritului de echipă.

Responsabilități:

  • Identifică şi evaluează necesităţile beneficiarilor, stabilește obiective, modalităţi de suport şi propune soluţii în vederea depăşirii problemelor și integrării sociale a beneficiarilor;
  • Elaborează planul individual de asistență și planul individual de servicii pentru fiecare beneficiar cu participarea acestuia şi a familiei;
  • Lucrează cu familia biologică extinsă a beneficiarului, în scopul evaluării posibilității de (re)integrare a acestuia sau a identificării serviciilor alternative;
  • Colaborează cu alte instituții guvernamentale și nonguvernamentale, pentru soluționarea situației sociale și juridice a beneficiarilor;
  • Monitorizează copiii care sunt reintegrați și care sunt în servicii post plasament;
  • Completează cu regularitate documentaţia de care este responsabil/-ă;
  • Întocmeşte dosarele personale ale beneficiarilor.

Așteptări faţă de candidaţi:

  • Studii superioare în domeniul asistenței sociale, pedagogiei, psihologiei;
  • Experiență în domeniu minim 2 ani în sistemul protecţiei sociale ori experienţă relevantă în domeniul socio - uman (educaţie, drept, sănătate, etc.);
  • Cunoașterea sistemului de protecție pentru copii din Republica Moldova;
  • Cunoaşterea limbii române;
  • Cunoştinţe de operare PC.

Oferim:

  • Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
  • Bonus anual;
  • Asigurare medicală facultativă;
  • Buget personal pentru dezvoltare, participări la training-uri și conferințe specializate;
  • Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
  • Program de muncă stabil, cu pauză de masă;
  • Experiență în proiecte internaționale;
  • Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
  • Plus 1 zi de concediu anual la fiecare 1 an lucrat în organizație;
  • Tichete de masă;
  • Birou confortabil și dotat cu birotică;
  • Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic la solicitare;
  • Program de muncă – deplin.

Loc de muncă: Centrul de Plasament Temporar Republican „Casa Concordia''', str. Gherman Pîntea 39, mun. Chișinău.

A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale" este o organizație care protejează copiii/beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecție a Copilului și Codul de Conduită, care se respectă în totalitate de către angajați.


Aplicând pentru poziția vacantă, A.O. ,,Concordia. Proiecte Sociale” în calitate de operator de date responsabil, ține să vă informeze privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal ce vă vizează, prin accesarea site-ului www.concordia.md urmând traseul : www.concordia.md/informatii/cariere/Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.


Rugăm să transmiteți CV-ul dvs. și scrisoarea de intenție până la data de 07.12.2023, indicând POZIȚIA la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.md
Telefon: 0 22 23 55 81
Sediul A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, mun. Chișinău

Atenție* Pentru moment, este imposibilă recepționarea mesajelor de pe: yandex, mail.ru, zen, sputnik și alte platforme rusești.

Anunț privind selectarea unui tânăr cercetător pentru stagiere în cadrul Ministerului Energiei Republicii Moldova

A.O. „Green City Lab" împreună cu Fundația Soros Moldova (FSM) anunță desfășurarea unui concurs de selectare pentru un tânăr cercetător din Republica Moldova, care vor avea oportunitatea de a se alătura echipei Ministerului Energiei (MEn) al Republicii Moldova în cadrul Programului de Cercetare de Politici Publice.

Acest program are ca scop principal susținerea Ministerului Energiei în dezvoltarea și implementarea politicilor publice în domeniul energetic și se va derula în perioada noiembrie 2023 - mai 2024, timp de 6 luni.

Descrierea Programului:

Programul de Cercetare de Politici Publice a fost inițiat în 2017 de către Fondul Soros Moldova în parteneriat cu fundațiile naționale din Armenia, Kazahstan, Kârgâzstan și Hertie School din Berlin. În perioada 2017-2022, Fondul a acordat 26 de burse cercetătorilor interesați de politici publice, având ca rezultat studii și proiecte de cercetare care au contribuit la dezvoltarea expertizei locale și la promovarea bunei guvernări în Republica Moldova și în alte țări partenere.

Scopul actual al Programului de Cercetare este de a aduce expertiză și tineri specialiști în cadrul Ministerului Energiei, o instituție nou-creată (din februarie 2023), dar cu un mandat crucial în dezvoltarea unui sistem de securitate energetică sustenabil pentru Republica Moldova.

Oportunitățile oferite de Program:

- Dobândirea experienței profesionale, abilităților practice și competențelor specifice activității desfășurate în cadrul MEn.

- Familiarizarea cu administrația publică, procesul legislativ și promovarea politicilor publice.

- Valorificarea potențialului și dezvoltarea abilităților cercetătorilor tineri.

- Sporirea atractivității funcției publice și atragerea celor mai performanți tineri în serviciul public.

- Onorariu brut în valoare de 1200 de dolari* pentru fiecare tânăr cercetător, achitat lunar pe întreaga perioadă a stagierii în cadrul Ministerului Energiei. (*include impozitul pe venit, asigurarea medicală obligatorie de stat achitată de angajat și asigurarea socială de stat achitată de angajator).

Activități și responsabilități:

Tânărul cercetător selectat vor lucra în cadrul Ministerului Energiei sub coordonarea unui mentor și vor desfășura următoarele activități:

  • Elaborarea unei cercetări de politici publice pe tematica determinată în contractul de stagii.
  • Elaborarea propunerilor de politici, note informative/analitice, amendamente legale etc.
  • Acordarea de asistență tehnică echipei MEn în activități ad-hoc legate de domeniul energetic.

Tânărul stagiar vor fi încadrat în activitatea Direcției specializate a Ministerului Energiei și va efectua stagiul sub coordonarea unui mentor, în baza unor Termene de Referință (ToR) personalizate și teme de cercetare individuale.

1. Direcția coordonarea politicilor publice și integrare europeană           

Tema de cercetare: Facilitarea colaborării eficiente cu partenerii de dezvoltare: identificarea mecanismelor/platformelor de colaborare.

Eligibilitate:

Candidații interesați trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

- Vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani.

- Studii superioare de licență sau masterat în următoarele domenii: inginerie, drept, administrație publică, relații internaționale, mediu sau alte domenii relevante, preferabil în energetică.

- Experiență profesională de cel puțin 1 an în următoarele domenii: energetică, administrație publică, drept, mediu, economie, relații internaționale sau alte domenii relevante, preferabil cu expertiză în elaborarea și/sau implementarea politicilor publice.

- Dispunerea de timp pentru a participa la Programul de Cercetare cu program de muncă cu regim deplin (full time) pe parcurs a 6 luni.

- Abilități de elaborare a studiilor, conceptelor, analizelor, documentelor de politici, actelor normative etc., preferabil în domeniul energetic.

- Interes pentru domenii de cercetare în domeniul energetic.

- Abilități de cercetare și analiză, preferabil cel puțin o publicație (online, academică, de cercetare, de analiză a politicilor publice etc.).

- Manifestă disponibilitate de a se angaja în promovarea cercetării de politici publice elaborate prin campanii de advocacy după finalizarea Programului de Cercetare.

- Cunoașterea calculatorului (MS Office).

- Cunoașterea limbii române.

- Cunoașterea limbii engleze sau altei limbi de circulație internațională (ex. franceze/germane/ruse) va fi un avantaj.

Depunerea dosarelor:

Candidații urmează să depună un dosar de participare care să includă:

1. Scrisoare de intenție care să argumenteze interesul și relevanța candidatului pentru Programul de Cercetare.

2. CV detaliat, în format europass, cu anexarea copiilor scanate ale actelor relevante.

Termenul-limită pentru depunerea dosarului este 13 noiembrie 2023, ora 18:00, la adresa de email: maxim.moroga@greencity.md.

Procesul de evaluare:

Procesul de selectare, evaluare și contractare a tinerilor cercetători va implica evaluarea dosarelor și o etapă de interviu, în conformitate cu procedurile în vigoare ale A.O. „Green City Lab”.

 Criteriile de evaluare sunt următoarele:

Candidații selectați vor lucra sub coordonarea unui mentor din cadrul MEn și vor raporta lunar activitățile desfășurate.

Acest Program oferă o oportunitate unică pentru tinerii cercetători din Republica Moldova să contribuie la dezvoltarea și implementarea politicilor energetice într-un mediu dinamic. Dacă îndepliniți criteriile de eligibilitate și sunteți pasionați de domeniul energetic, vă încurajăm să aplicați.

Pentru orice întrebări sau detalii de clarificare, vă rugăm să contactați coordonatorul de proiect Maxim Moroga la adresa de e-mail:maxim.moroga@greencity.md, sau la numărul de telefon: +373768010085.

 

Link termeni de referință

Manager Departament Vânzări

Compania "Realchimie & CC" SRL - Distribuitor official a produselor de protecție a plantelor și îngrășămintelor de la NOVACHEM (SUA) și ROLFESagri (Africa de Sud) anunță recrutarea pentru funcția:

Manager Departament Vânzări

 Responsabilități:
- promovarea și vânzarea produselor companiei;
- lucrul cu clienții existenți: vânzări, consultări;
- atragerea de noi clienți;

- încheierea contractelor de cumpărare și vânzare;
- organizarea loturilor experimentale in regiunea dvs.

Cerințe:
- competență în limba română și rusă;
- educația în domeniul agronomiei este un mare avantaj;
- cel puțin doi ani de experiență în vânzări;

- deținerea permisului de conducere categoria "B"

 Condiții:
- pachet social;
- mașină corporativă și combustibil;
- număr de telefon corporativ;

- salariu stabil și motivant + bonus din implementarea planului de vânzări.

Așteptăm CV-ul dvs. prin e-mail: realchimie@gmail.com telefon: 069260208                                      

P. S. vom contacta doar candidații selectați

National Monitoring and Reporting Expert

 

National Monitoring and Reporting Expert

Short Term Technical Consultant

For USAID Justice and Anti-Corruption Reform Activity (JARA)

Chisinau, Moldova

 

Dexis Consulting Group seeks qualified Moldovan nationals for the following short term technical assistance to the Anti-Corruption Prosecution Office as defined below.

 Applications will be accepted until 18:00, 9 November 2023

 Background: The purpose of JARA is to support the Moldovan Government’s efforts to implement justice reform and promote its anti-corruption commitments. Support will contribute to the establishment and operation of a mini-secretariat to monitor the implementation of the Justice Development Strategy for years 2022-2025 (hereinafter referred to as the Justice Strategy) and its corresponding Plan; pursue implementation of specific activities from the Justice Strategy and Plan, including targeted assistance for the extraordinary evaluation of judges and prosecutors; and advance anti-corruption reform through implementation of specific commitments. JARA planning is driven by four primary objectives which are: 1) Support the establishment of a short-term mini-secretariat to monitor implementation of the 2022-2025 Justice Strategy and its corresponding Action Plan; 2) Support in training judges on specialized financial topics, as well as complementary support for the vetting process; 3) Legislative and analytical expertise to the main anti-corruption institutions - the National Anticorruption Center (NAC) and the Anti-Corruption Prosecutor’s Office (APO); and 4) Raising awareness and strengthening visibility of anti-corruption efforts among the general public through civil society.

 

Assignment: In the framework of this assignment, the National Monitoring and Reporting Expert will provide support to the Ministry of Justice’s (MOJ) Division on Coordination of Public Policies in monitoring the implementation of 2022-2025 Strategy for Ensuring the Independence and Integrity of the Justice Sector (SEIJS) and its accompanying Action Plan. The expert will contribute to reaching the following objectives: 1) determining the level of implementation of the SEIJS’s specific intervention areas; 2) identifying of root causes that lead to a deficient implementation and providing viable exit solutions; drafting of recommendations to ensure an adequate implementation of actions/activities under the Strategy and Action Plan; 3) dissemination of information on the progress of Strategy and Action Plan implementation. In coordination MOJ and the SEIJS’s Mini-Secretariat, the Expert will be responsible for researching, collecting, analyzing, and synthesizing data and information requested/received by MOJ from all the justice sector institutions responsible for the implementation of actions for 2023/2024, according to the SEIJS Monitoring Regulations and Mechanism, instituted by the Order of the Minister of Justice No 144 of June 8, 2022. The Expert will also contribute to compiling and drafting monitoring and progress reports, following the Strategy’s Monitoring Regulations and Mechanism.

 

Tasks and Activities:

  • Collect, analyze, and synthesize data and information requested/received by MOJ from the justice sector institutions responsible for the implementation of SEIJS’s actions for 2023-2024.
  • Produce monitoring reports, informative notes, briefing papers and memoranda on the status and progress of SEIJS’s implementation.
  • Assist the MOJ’s Division on Coordination of Public Policies and other MOJ executive staff on organizing the meetings of the SEIJS’s Monitoring Mechanism group members as well as other relevant agencies.
  • Support the MOJ’s Division on Coordination of Public Policies and other MOJ executive staff on SEIJS’s implementation ad-hoc taskings and requests.

Deliverables: 

 

Deliverables

Due Date 

1

Analysis reports on collected and synthetized information received/requested by MOJ from the justice sector institutions responsible for the implementation of SEIJS’s actions for 2023-2024

Minimum of Monthly  

Due the business day of the following month

2

Monitoring reports, informative notes, briefing papers and memoranda on the status/progress of SEIJS’s implementation (quarterly, biannual);

Quarterly

January for Oct-Dec

April for Jan – Mar

July for April – June

October for July – Sept

3

After-action reports, minutes of the meetings of the SEIJS’s Monitoring Group’s meetings

Minimum of Quarterly

as noted above

4

Monthly bullet point report on the status of all deliverables noted above and listing all ad-hoc requests and their status   

 Due last working day of each month

Supervision: The Expert will report to the Task Order Lead and/or his/her designee.

 

Level of Effort: The initial anticipated level of effort of this consultancy is the equivalent of 195 working days – anticipated as 30 hours per week for 52 weeks from the day of contract signing. Exact working days to be determined in coordination with the Ministry of Justice. The total level of effort of this consultancy may be supplemented with additional workings days, should consultancy services be needed beyond the initial period, if requested by the MOJ and approved by USAID.

Location and Period of Assignment: Chisinau. Moldova. The Consultant will carry out the work in accordance with the number of days listed above. The estimated period of performance is from date of contract signing until approved working days are exhausted. 

Minimum Requirements:

The Consultant will meet the following criteria:

  • An advanced university degree in law, public administration. Those with initial and advanced degrees in the above noted subjects will be given preference. A university degree with additional professional experience in lieu of the advanced university degree may be considered.
  • At least 3 years of experience within justice sector institutions, public administration, or non-governmental area with the focus on designing and implementing public policies, data collection, analysis, and reporting.
  • Strong skills in data and information gathering, analysis, synthesis, and reporting.
  • Knowledge of Microsoft Office applications.
  • Ability to meet deadlines and deliver on ad-hoc inquiries.
  • Fluency in Romanian. Knowledge of English will be a strong advantage.

 

Reporting:  The working languages will be Romanian and English. Reporting to Dexis will be in English while reports required by the MOJ will be in the language directed and based on individual requirements.

Those interested in applying should send the following to moldovajobs@dexisonline.com with “JARA National Monitoring and Reporting Expert” in the subject line:

  1. Cover letter defining how the applicant meets the minimum requirements.
  2. Current CV.
  3. The name, position title, mobile number, and email address of three professional references.

Incomplete submission will not be considered. Only shortlisted candidates will be contacted.