Distribuie prietenilor:


Perioada de angajare: 1 noiembrie 2019 – 31 decembrie 2021 cu posibilitate de extindere.

Condițiile contractului: Angajat prin contract cu program complet de muncă (5 zile pe săptămână: de la ora 9:00 până la 18:00)

Centrul CONTACT este o organizație neguvernamentală, independentă, non-profit, ce contribuie la dezvoltarea societății civile din Moldova. Pentru mai multe detalii accesați www.contact.md

Responsabilități:

  • Pregătirea și desfășurarea activităților planificate, în conformitate cu planul de acțiuni al programului;
  • Coordonarea aranjamentelor logistice și administrative ale programului;
  • Menținerea comunicării eficiente cu partenerii de proiect, părțile interesate, experții și contractanții pe teme legate de activitățile programului;
  • Asigurarea gestionării financiare a programului:
    • pregătirea tuturor documentelor relevante (ex: personal, instruire);
    • participarea la procurarea de bunuri și servicii relevante activităților;
    • menținerea unei comunicări eficiente cu contabila instituției;
  • Pregătirea planurilor de lucru calitative și a rapoartelor cu privire la evoluția programului și a problemelor de implementare;
  • Monitorizarea și evaluarea activităților programului, precum și elaborarea rapoartelor; narative și financiare privind implementarea activităților din cadrul programului;
  • Îndeplinirea oricăror alte sarcini necesare în interesul programului.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul dreptului, administrării afacerilor, economiei, administrației publice, relații internaționale și alte domenii relevante. Studiile de masterat constituie un avantaj;
  • Experiență de lucru în sectorul non-guvernamental sau public. Experiența de cel puțin 2 ani de lucru constituie un avantaj;
  • Capacități și abilități practice de gestionare de proiecte;
  • Experiență de lucru în gestionare financiară de proiecte și în achiziție de bunuri și servicii;
  • Abilități de a lucra independent și în echipă;
  • Abilități de a gestiona mai multe sarcini simultan;
  • Abilități de a vorbi și a scrie fluent în limba română și limba engleză. Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj.
  • Cunoașterea și utilizarea eficientă a computerului.

Dosarul pentru concurs va include:

  1. CV-ul;
  2. Scrisoarea de motivare
  3. Numele și datele de contact a două persoane de referință (Centrul Contact își rezervă dreptul să contacteze persoanele de referință).

Condițiile de prezentare a dosarelor:

  • Persoanele interesate vor expedia dosarul de participare până la data 13 octombrie 2019, ora 18:00, la adresa electronică: info@contact.md, cu indicarea subiectului „Concurs: coordonator de program”.
  • La interviu vor fi invitate doar persoanele preselectate.

Pentru informații suplimentare: Serghei Neicovcen – Director executiv, tel. 022 233948, e-mail: sneicov@contact.md   


Ajută-ne să distribuim acest articol: