Distribuie prietenilor:


Responsabilităţi:

- Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;

- Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;

- Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;

- Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la produsele firmei;
- Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
- Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
- Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea);

Cerinţe faţă de candidaţi:

- Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila. 
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;

- Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris; 

- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;Se ofera:

- Salariu atractiv;

- Pachet social;

- Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa;
- Orar de munca 8:30 la 17:30 de Luni până Vineri.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md   cu mentionarea postului pentru care aplica. Succese!


Ajută-ne să distribuim acest articol: