Asociația Promo-LEX angajează Asistenți operaționali (4 persoane)
Nr. ref. 14 din 16.08.2024
Denumirea postului: Asistent(ă) operațional(ă)
Scopul postului: Asistentul(a) operațional(ă) va oferi asistență Echipei financiar-administrative în gestionarea activităților operaționale și administrative legate de Misiunea de Observare a Alegerilor Prezidențiale și a Referendumului Republican Constituțional din 20 octombrie 2024, organizată de către Asociației Promo-LEX.
Relațiile ierarhice: Se subordonează Managerului Financiar și Contabilului-Șef.
Cerințe de ocupare a postului:
- studii medii și/sau superioare, prioritar în domeniul științelor economice sau administrative;
- experiență de muncă (inclusiv voluntariat, programe de stagii) de minim un an; experiența de muncă în domeniul administrativ, logistic sau operațional va constitui un avantaj;
- cunoașterea limbii română și rusă;
- abilități de utilizare a computerului (MS Office, Internet) și a echipamentului de birou (copiator, scanner, etc.);
- neafiliere politică și non-partizanat politic (candidații nu pot fi membri și/sau susținători activi ai partidelor politice sau mișcărilor social-politice);
- abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- capacitatea de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși de timp;
- responsabilitate și punctualitate;
- integritate și discreție profesională.
Atribuții și responsabilități:
- oferă suport echipei financiar-administrative a asociației în gestionarea activităților operaționale și administrative legate de Misiunea de Observare a Alegerilor Prezidențiale și a Referendumului Republican Constituțional din 20 octombrie 2024;
- interacționează cu prestatorii și furnizorii asociației pentru aspectele administrative și logistice;
- gestionează baza de date a observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- asistă echipa financiar-administrativă în elaborarea și gestionarea documentelor necesare (contracte, acte de predare-primire, liste de rambursare, repartizare și/sau participare etc.);
- gestionează arhivarea corectă și menținerea în ordine a documentelor financiare relevante legate de misiunea de observare;
- participă la organizarea și asigură buna desfășurare a sesiunilor administrative din cadrul training-urilor destinate observatorilor pe termen lung și observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- pregătește documentele pentru achitarea onorariilor observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- crează și menține baze de date, gestionează documente aferente Misiunii de observare, alte activități relevante;
- efectuează deplasări pe teritoriul Republicii Moldova pentru îndeplinirea sarcinilor operaționale și administrative indicate mai sus;
- alte responsabilități relevante la indicația Managerului Financiar sau Contabilului-Șef.
Perioada de contractare (contract de prestare a serviciilor): 3 luni, în perioada septembrie – decembrie 2024.
Regim de activitate: program între orele 9:00 – 17:00, inclusiv cu activități în zilele de week-end.
Locul de prestare a serviciilor: Chișinău, sediul Asociației Promo-LEX.
Dosarul de aplicare va conține:
- Curriculum Vitae;
- scrisoare de intenție cu indicarea experienței relevante, precum și motivația persoanei de a ocupa postul de Asistent Operațional;
- propunerea financiară (onorariul minim solicitat – se va indica suma netă în MDL, după reținerea tuturor impozitelor angajatorului și angajatului).
Dosarul de Angajare va fi completat în limba Română și trebuie expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Asistent Operațional”.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 septembrie 2024, ora 18.00. Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Evaluarea dosarelor se va efectua în 2 etape: (1) la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele și condițiile stipulate în anunț; (2) cea de-a doua etapă va consta în intervievarea candidaților pre-selectați. Vor fi contactați doar candidații pre-selectați.
Asociația Promo-LEX încurajează aplicațiile timpurii și își rezervă dreptul de a invita candidații pre-selectați la interviu înainte de expirarea termenului de depunere a dosarelor de aplicare.
Pentru mai multe detalii contactați: Sorina Bodiu, Manageră Financiară, tel: +37369029244, e-mail: sorina.bodiu@promolex.md.
Alte anunturi de angajare
- Deputy Chief of Party: USAID Safeguarding Moldova's Digital Transformation
- Senior Investigator-Analyst. Prosecutorial Vetting Secretariat
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) la Centrul de plasament temporar pentru persoane strămutate de pe teritoriul altor state din s. Cărpineni, str. Gagarin 7, r. Hîncești.
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Contabil- Șef
- Prezentator(oare) emisiuni matinale
- GIZ - Junior Advisor in Computer Science/IT
- #lucruChișinău - Marketing Assistant - Dreamups
- Fundația Terre des hommes Moldova caută consultant/ă pentru dezvoltarea unui program de educația parentală, în cadrul proiectului „PACT în justiție: copii și tineri protejați ”
- Centrul de Politici și Reforme caută coleg/ă pentru poziția de comunicator/oare
- Coordonator/Coordonatoare de Proiect