BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă, responsabil/ă de administrarea paginilor instituției pe rețelele de socializare
Cerințe minime:
– Studii superioare în domeniul comunicare, relații publice, jurnalism și/sau științe financiar-bancare cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. Studiile de masterat sau alte calificări superioare în domeniile menționate constituie un avantaj. Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) , obţinute în ţară și/sau instituțiile de învățământ respective.
- Experienţă de cel puţin doi ani în domenii relevante: relaţii publice, comunicare, jurnalism; experiență în administrarea paginilor pe rețelele de socializare.
– Abilități excelente de comunicare verbală și în scris în limba română, rusă și limba engleză, capacitate de analiză și sinteză a informației, bună organizare, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, responsabilitate;
– Cunoașterea computerului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată a aplicațiilor Microsoft Office;
– Administrarea la nivel avansat a paginilor pe rețelele de socializare.
Principalele atribuții:
- Menținerea prezenței constante a BNM pe canalele și platformele online ale instituției;
- Elaborarea/Implementarea Strategiei de comunicare a BNM pe rețelele de socializare;
- Promovarea imaginii BNM pe rețelele de socializare, selectarea informației relevante publicată pe pagina web a BNM pentru rețelele de socializare, inclusiv canalul YouTube a BNM;
- Gestionarea conținutului pe rețelele de socializare și elaborarea mesajelor pentru plasarea acestora pe rețelele de socializare;
- Monitorizarea continuă a rețelelor de socializare ale BNM.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 19 august 2024
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0
Alte anunturi de angajare
- Communications and outreach specialist. USAID-funded Effective Justice Project in Moldova
- Project Manager - CCR MD
- WeWorld Moldova is looking for a Procurement and Logistics Officer
- Project Administrator and Content Producer
- WeWorld Moldova приглашает на работу Координатора общественных центров (Ж)
- Employment and Social Protection Programme Specialist (NPSA-10) – UNDP Moldova Country Office - 19043
- Monitoring and Evaluation Specialist. USAID Funded Effective Justice Programs
- Concurs pentru selectare a patru experți în cadrul proiectul „ Agenda Verde pentru Georgia, Ucraina, Moldova și Armenia” (GA GUMA) al Institutului de Mediu din Stockholm (SEI) , finanțat de Suedia
- Plan International is Hiring: Communication Specialist (Romania-Moldova)
- Termen extins: Fundația Terre des hommes Moldova angajează un/o consultant/ă sau o echipă de consultanți care să desfășoare programul de foto storytelling pentru adolescenți – „Prieteni prin fotografie” și să organizeze o expoziție națională cu lucrările