Manager Call Centru
Responsabilități:
- Supravegherea și conducerea echipei, oferind îndrumare și sprijin pentru a asigura funcționarea eficientă a centrului de apeluri;
- Elaborarea și menținerea procedurilor, a orientărilor și a standardelor de calitate ale centrului de apeluri;
- Monitorizarea performanțelor centrului de apeluri și punerea în aplicare a strategiilor de îmbunătățire a productivității și a satisfacției beneficiarilor;
- Colaborează cu alte departamente sau echipe pentru a optimiza procesele centrului de apeluri și pentru a spori eficacitatea generală a programului;
- Asigurați conformitatea cu orientările privind protecția datelor și cu protocoalele de confidențialitate;
- Efectuarea de verificări ale calității pentru a asigura acuratețea datelor și identificarea oricăror neconcordanțe sau erori în răspunsurile la sondaj;
- Furnizați informații și îndrumări despre program beneficiarilor, răspunzând la întrebările, preocupările și cererile de asistență ale acestora într-un mod profesionist și empatic;
- Asigurați documentarea exactă și la timp a interacțiunilor cu beneficiarii, a cererilor de informații și a problemelor ridicate, utilizând sistemele de documentare ale centrului de apeluri;
- Generarea de rapoarte periodice privind performanța centrului de apeluri și feedback-ul beneficiarilor;
- Asistență în furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea programului;
- Furnizarea de feedback constructiv pentru angajați;
- Contribuiți la activitățile de evaluare a programului și de învățare;
- Revizuiți și perfecționați procesele, procedurile și măsurile de asigurare a calității din cadrul centrului de apeluri pentru a spori eficiența și eficacitatea;
- Furnizați feedback și sugestii pentru îmbunătățirea chestionarelor de sondaj, a metodelor de colectare a datelor și a mecanismelor de sprijinire a beneficiarilor în funcție de feedback.
Cerințe:
- Experiență în poziție similară;
- Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza B1-C1;
Oferim:
- Grafic de muncă: L-V; 09:00-18:00;
- Salariul de la 12 000 mdl net.
Specialiștii interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la e-mail: tt50@search4staff.com
Pentru detalii suplimentare 069638007
Alte anunturi de angajare
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de consilier/ă juridic/ă, Direcția avizare juridică și contencios
- UNFPA Communication Manager Youth Programmes, Chisinau, Moldova (Service Contract, SB4.3)
- UNWFP Moldova: Monitoring and Evaluation Assistant SC5 (2 roles) based in Chisinau
- Logistics Officer Moldova
- Caritas Moldova is hiring Communications Officer
- Call for expression of interest: Assistant (male or female) of the EU High Level Adviser on Financial Services
- Procurement Associate (NPSA-7) - UNDP Moldova/Japanese Project - 13507
- IREX Moldova/Comunitatea Mea program vacancy - Procurement and Grants Officer (extended deadline)
- UNDP Moldova: Project Associate (NPSA7) - Resilient, Inclusive Markets in Moldova (RIM) Project
- Termen extins pentru selectarea unui expert sau a unei companii de consultanță pentru instruiri în domeniul comunicare, marketing și sustenabilitate a activităților generatoare de venit pentru vârstnici