Asistent Personal
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții și furnizorii (e-mail, corespondență);
- Înregistrarea și transmiterea informației clienților existenți și clienților noi;
- Monitorizarea și raportarea feedback-ului, solicitărilor, documentelor primite din parte clienilor;
- Organizarea întîlnirilor, primirea, delegațiilor, clienților, partenerilor;
- Monitorizarea întîlnirilor, apelurilor, controlul sarcinilor directorului (folosirea platformei de introducere a sarcinilor);
- Organizarea călătoriilor de afaceri, participarea la expoziții;
Cerinţe:
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – C1;
- Experiență Office Manager, Aministrator, Asistent Personal – va constitui avantaj;
- Bune cunoștințe de operare PC, MS Office;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
Beneficii:
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- Grafic comod 09:00-18:00 (luni-vineri);
- Salariu de la 12 000 mdl net + bonus
Vă rugăm să ne expediați CV-ul la e-mail tt60@search4staff.com
Mai multe detalii la nr 069638007
Alte anunturi de angajare
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, supravegherea și monitorizarea sistemelor și instrumentelor de plată
- UNFPA Programme Associate, G6 (FTA), Chisinau, Moldova (2 positions)
- NRC Moldova is looking for a Partnership Coordinator
- UNDP Moldova: Security Guard (NPSA3) - Common Services Account Project
- Communication Specialist at HIAS Moldova
- Selectare expert/ă în educație media
- HelpAge International contractează experți sau companii de consultanță pentru instruiri în domeniul comunicare, marketing și sustenabilitate a activităților generatoare de venit pentru vârstnici
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist coordonator, pe durată determinată, responsabil de control și evaluare riscuri
- Training Needs Assessment expert for the Moldova Energy Efficiency Project
- Investment Attraction Analyst (NPSA-8) - EU4Moldova: focal regions Programme