Termen extins: Concurs de angajare asistent/ă contabil-șef



FB cover v2Centrul CONTACT este o Asociație Obștească independentă și apolitică care reprezintă o platformă activă de resurse, analiză, advocacy, dezbateri și comunicare pentru oameni activi, lideri comunitari și organizații ale societății civile care vor să contribuie la dezvoltarea unei societăți civile puternice, credibile și influente cu un grad înalt de participare a femeilor și bărbaților și cu autorități publice transparente și responsabile.

Funcție:  Asistent/ă contabil-șef.

Program de muncă: Part-time.

Perioada de angajare: perioadă determinată (iunie 2023 – iunie 2025), cu posibilitate de extindere până în iunie 2028.

Asistentul va activa în cadrul echipei Centrului și va fi responsabil de realizarea în mod eficient a activității financiar-contabile a organizației în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.

Responsabilități de bază:

  • asistență în realizarea activității financiar-contabile a Centrului în conformitate cu dispozițiile legale și regulamentele interne;
  • asistență în sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C ;
  • asistență în elaborarea rapoartelor financiare pe proiecte conform cerințelor donatorilor;
  • implicare în evidența contabilă analitică pe proiecte;
  • alte sarcini care îi sunt atribuite, în acord cu specificul postului ocupat.

Cerințele minime de calificare:

  • Studii superioare în economie (de preferință în contabilitate/finanțe);
  • Experiența de muncă în domeniul contabilității de cel puțin 3 ani;
  • Experiența de muncă în domeniul financiar al ONG-urilor de cel puțin 3 ani;
  • Experiența de lucru cu donatori străini;
  • Experiența de lucru cu softul contabil 1C;
  • Capacitatea de a vorbi și a scrie fluent în limba română/rusă și un nivel bun de înțelegere și exprimare în limba engleză;
  • Cunoștințe bune de operare PC, Microsoft Excel, 1С;

Alte cerințe:

  • Abilități avansate de cooperare și de lucru în echipă;
  • Abilități excelente de comunicare şi relaționare interpersonală;
  • Abilități de executare în mod independent a responsabilităților, care cer minimum de supervizare;
  • Atitudine responsabilă față de lucrările efectuate şi calitatea bună a executării acestora;
  • Atitudine activă, punctualitate și responsabilitate.

CONDIȚII DE MUNCĂ:

  • Mediu de lucru confortabil;
  • Posibilități de dezvoltare profesională;
  • Salariu motivant (inclusiv pachet social deplin).

Candidații interesați sunt invitați să depună CV-ul care să conțină contactele a cel puțin două persoane de referință și o scrisoare de intenție (lungime maximă: 1 pagină) în care să se precizeze motivele pentru care candidatul se consideră potrivit pentru acest post,

la adresa: info@contact.md cu titlul „Concurs angajare asistent/ă contabil-șef”.

Data limită – 13 iunie 2023

Selectarea va fi făcută în bază analizei CV-urilor și scrisorilor de intenție expediate. Doar persoanele preselectate vor fi invitate pentru la interviu. Centrul CONTACT își rezervă dreptul de a nu alege niciun/o candidat/ă în cazul în care dosarele primite nu vor corespunde cerințelor specificate în anunț.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: info@contact.md

Notă: În procesul de selecție, Centrul CONTACT nu discriminează direct sau indirect candidatul/candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidaților. Centrul CONTACT oferă șanse egale tuturor, dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea deplinei confidențialități.