Office Manager Asistent Personal
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență);
- Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Organizarea întîlnirilor, primirea, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, delegațiilor, clienților, partenerilor;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale;
- Monitorizarea întîlnirilor, apelurilor, controlul sarcinilor pentru angajați (folosirea platformei de introducere a sarcinilor);
- Organizarea călătoriilor de afaceri (rezervare bilete, hoteluri);
Cerinţe:
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – va constitui un avantaj;
- Experiență Office Manager, Aministrator – 1 an;
- Bune cunoștințe de operare PC, MS Office;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
Beneficii:
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- Grafic comod 09:00-17:00 (luni-vineri);
- Oficiu str. Socoleni;
- Salariu de la 11 000 mdl net + bonus.
Așteptăm CV-ul dvs la adresa tt20@search4staff.com
Detalii la nr 069638007
Alte anunturi de angajare
- Internews in Moldova is recruiting an Office Manager
- USAID MISRA is looking for a Product Research & Management Consultant
- Anunț repetat: expert național pentru elaborarea Regulamentului pentru participarea publicului în luarea deciziilor de mediu
- Security and Access Manager (SAM) Moldova Cross-Border Ukraine (Chernivtsi)/Romania
- Grants and Procurement Specialist / Chemonics International Inc
- Cerere de ofertă pentru identificarea unui consultant (persoană fizică) specializat în implicare civică și monitorizare bugete
- UNDP Moldova: Security Guard (NPSA3) - Common Services Account Project
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal al Direcției consolidarea supravegherii financiare
- Asociația Amici dei Bambini, Moldova contractează expert învățare accelerată
- Country Director, HIAS Moldova