Office Manager Asistent Personal



Office Manager Asistent Personal

Responsabilități:

  • Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență);
  • Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
  • Organizarea întîlnirilor, primirea, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, delegațiilor, clienților, partenerilor;
  • Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale;
  • Monitorizarea întîlnirilor, apelurilor, controlul sarcinilor pentru angajați (folosirea platformei de introducere a sarcinilor);
  • Organizarea călătoriilor de afaceri (rezervare bilete, hoteluri);

Cerinţe:

  • Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – va constitui un avantaj;
  • Experiență Office Manager, Aministrator – 1 an;
  • Bune cunoștințe de operare PC, MS Office;
  • Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
  • Capacitate de a lucra în echipă;

Beneficii:

  • Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
  • Grafic comod 09:00-17:00 (luni-vineri);
  • Oficiu str. Socoleni;
  • Salariu de la 11 000 mdl net + bonus.

Așteptăm CV-ul dvs la adresa tt20@search4staff.com

Detalii la nr 069638007