Laolalta angajează Asistent/ Asistentă Comunicare



Laolalta angajează Asistent/ Asistentă Comunicare

AO „Laolalta” (LAOLALTĂ) este asociația obștească fondată în 2020 din membrii Inițiativei „Împreună Împotriva Covid-19”.   

Misiunea organizației este să contribuie la o societate implicată prin programe și proiecte care capacitează cetățenele și cetățenii în mobilizare comunitară, bună conlucrare cu autoritățile și responsabilizare reciprocă.

LAOLALTĂ, în cadrul parteneriatului cu UNHCR, Agenția ONU pentru Refugiați, implementează programe pentru oferirea suportului și accesul la servicii de protecție persoanelor refugiate din Ucraina. Proiectele implementate de LAOLALTĂ contribuie la creșterea gradului de integrare, participare și implicare a persoanelor refugiate. 

Despre job

Asistentul/ Asistenta în comunicare va scrie/va redacta conținut pentru paginile de socializare împreună cu Social Media Manager LAOLALTĂ, va fi responsabil/ă de producerea materialelor promoționale, va crea/implementa planuri de promovare pe Social Media și va oferi suport coordonatoarei Departamentului Comunicare în realizarea altor task-uri relevante funcției. 

Responsabilități

  • Asigurarea unei bune activități a paginilor social media (Facebook, Instagram și Telegram) - scrierea conținutului, traducerea textelor din rusă, realizarea fotografiilor și a imaginilor simbol;
  • Asigurarea respectării regulilor de branding și implementarea planurilor de Comunicare;
  • Menținerea relațiilor cu furnizorii de materiale promoționale și informaționale;
  • Promovarea evenimentelor și activităților organizate în cadrul proiectelor organizației; 
  • Asigurarea suportului coordonatoarei comunicare în realizarea altor activități de comunicare.

Competențe și calificări necesare:

  • Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în limba română și rusă. Cunoașterea Englezei va constituie un avantaj;
  • Experiență în utilizarea instrumentelor de editare foto (ex. Canva/Photoshop etc)
  • Abilități de organizare și planificare;
  • Studii superioare absolvite sau în derulare (în comunicare, jurnalism, marketing sau alte domenii relevante).
  • Experiență anterioară în domeniul comunicării (social media, jurnalism, copywriting, etc.) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. 

Oferim:

  •       Program de lucru part time de 50%, regim flexibil, cu posibilitate de a trece la regim full-time.  
  •       Locul de muncă din oficiu situat în centrul orașului. Posibilitatea de a lucra o zi la distanță.
  •       Salariu 8 000 - 8 500 MDL, pentru 50% implicare. 
  •       Un mediu prietenos de lucru, echitabil și non-discriminator de angajare. 
  •       Colaborarea cu o echipă multidisciplinară.
  •       Activități de dezvoltare profesională și teambuilding.

Dosarul de aplicare trebuie să conțină:

  •       CV-ul (de maxim două pagini) în format PDF
  •       Scrisoare de motivare (de maxim o pagină) în format PDF
  •       Numele la două persoane pentru recomandări

Dacă te regăsești în cele menționate mai sus transmite dosarul de aplicare până pe 13/03/23, ora 18:00 pe adresa hr@laolalta.md cu titlul „Asistent/ Asistentă Comunicare”

Vă așteptăm cu drag în Echipa LAOLALTĂ!

LAOLALTĂ își rezervă dreptul de a nu selecta, sau de a selecta unul sau mai mulți candidați în rezultatul acestui anunț de post vacant. De asemenea, LAOLALTĂ, își rezervă dreptul de a lua în considerare candidații/candidatele care aplică la acest post și pentru alte poziții similare în cadrul proiectelor LAOLALTĂ, la aceeași categorie și cu descrierea cerințelor față de post, experiență și cerințe educaționale similare.

Doar candidații/ele preselectați/preselectate vor fi contactați/te.

Datele personale vor fi procesate de LAOLALTĂ doar pentru scopuri de angajare.

NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane a LAOLALTĂ  fără a discrimina candidații pe criterii de naționalitate, rasă, etnie, religie sau credință, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.