Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează 2 operatori de verificare a calității documentelor scanate
Republica Moldova
Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF)
Nr. de Ref. a Proiectului: P161238
Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF) este în căutarea a doi operatori de verificare a calității documentelor scanate din arhivele serviciilor cadastrale teritoriale.
Obiectivul principal al activităţii operatorului pentru controlul calităţii documentelor scanate este asigurarea calităţii scanării documentaţiei şi aplicarea semnăturii electronice pe documentele corect scanate.
- Cerinţe minime obligatorii
- Studii tehnico-profesionale, sau medii de specialitate (colegiu), sau superioare
- Experienţa de lucru cu documentele electronice (crearea, redactarea, arhivarea).
- Experiența în utilizarea calculatorului şi aplicaţiilor MS Office, Adobe Acrobat.
- Cunoaşterea fluentă a limbii române.
- Cerinţele care vor servi un avantaj pentru candidaţi în procesul de selectare:
- Experienţa în arhivarea şi pastrărea documentelor, activităţi de secretariat/cancelarie.
- Cunoaşterea şi utilizarea serviciului de semnătură electronică la semnarea documentelor electronice.
- Experienţa în prelucrarea unui volum mare de informaţii în termen restrîns.
- Experienţa în exercitarea activităţilor de verificare şi raportare.
- Cunoaşterea fluentă a limbii ruse
Sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termenii de Referință
CV-ul va fi transmis pe adresa de e-mail: pief.procurement@asp.gov.md, cu mențiunea „Operator pentru controlul calităţii documentelor scanate”, până la data de 12 septembrie 2022 (inclusiv).
Despre proiect: Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanțare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.
Alte anunturi de angajare
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Secția formare antreprenorială
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Direcția dezvoltare produse de creditare și garantare
- UNFPA Programme Manager on Administrative Data and GGS, Chisinau, Moldova, Service Contract (SB4.3)
- Specialist în securitate și sănătate în muncă
- Angajam responsabil/ă de comunicare și relații publice
- USAID FSTA is looking for a Financial Sector Specialist Consultant to work with the Ministry of Finance
- Project Learning Environment Analyst (NPSA-8) - UNDP Moldova/Advancing Quality Education and Lifelong Learning Opportunities for All - 16760
- Specialist Politici de Sănătate ce va contribui la realizarea misiunii A.O. Centrul pentru Politici și Analize în Sănătate (Centrul PAS) prin implementarea și realizarea eficientă în echipă a activităților din sfera de competență a Centrului PAS (extinder
- UNICEF Moldova: Nat Indiv Consultant to support MER in the coordination of the Refugee Response to ensure the inclusion of refugee children in the Moldovan education system
- Specialist(ă) principal(ă) în Centrul de Instruire