BNM anunță concurs pentru postul vacant de jurisconsult principal al departamentului supraveghere bancară
Cerințe minime obligatorii:
1) Studii şi experiență:
- Studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniul juridic cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); În cazul unei note de studii generale mai mici de 8, condiția se consideră a fi întrunită dacă candidatul are o experiență adițională celei indicate în anunț de minim 5 ani în domeniul juridic. Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA etc.), obținute în țara și/sau instituțiile de învățământ respective;
- Experiență profesională de cel puțin 3 ani în domeniul juridic;
- Cunoștințe profesionale – un nivel înalt de cunoștințe profesionale, actualizate cu regularitate;
- Cunoașterea principiilor unei supravegheri bancare eficiente;
- Cunoștințe generale cu privire la exercitarea controlului în băncile licențiate;
- Cunoașterea limbii române la nivel avansat și engleze la nivel mediu (citit/scris/vorbit);
- Cunoștințe de operare a programelor computerizate: Word, Excel, PowerPoint, Internet;
- Cunoașterea regulilor de interpretare a actelor normative, de emitere, avizare a actelor cu caracter individual.
2) Competente comportamentale:
- Gândire ordonată, tact şi pricepere în munca cu oamenii, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
- Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
Principalele atribuții funcţionale:
1. Acordarea consultanței juridice necesare personalului Departamentului;
2. Acordarea consultanței juridice pe marginea proiectelor de hotărâre ale Comitetului Executiv al BNM;
3. Acordarea consultanței juridice/examinarea cererilor, petițiilor, adresărilor venite de la persoane fizice și juridice, de la ministere, departamente și alte organe aferent problemelor ce reies din competențele Departamentului Supraveghere Bancară;
4. Acordarea consultanței juridice și coordonarea proiectelor de acte normative interne aferente domeniului de supraveghere;
5. Alte sarcini cu caracter juridic indicate de către Directorul și/sau Directorul adjunct al Departamentului supraveghere bancară.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesați: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completați formularul CV-ului online sau îl puteți depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chișinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 31 august 2022.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
TEMATICA
- Reglementarea organizării și funcționării Băncii Naționale a Moldovei;
- Cadrul legal al activității bancare în Republica Moldova;
BIBLIOGRAFIA
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995;
- Legea privind activitatea băncilor nr. 202 din 06.10.2017;
- Legea Societăților pe acțiuni nr.1134 din 02.04.1997;
- Legea privind reglementarea valutară nr. 62-XVI din 21.03.2008;
- Regulamentul privind cadrul de administrare a activității băncii, aprobat prin HCA al BNM nr. 322 din 20.12.2018.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează asistent/ă ofițer resurse umane
- Plan International is hiring Account Payable Assistant (Romania-Moldova)
- Project Manager (NPSA-9) - UNDP Moldova/Just Energy Transition Project - 17117
- Caritas Moldova is hiring Project Coordinator
- Primăria orașului Căușeni anunță concurs pentru selectarea a 2 experți/experte/NGO pentru organizarea unei consultări cu fermierii pentru elaborarea regulilor și procedurilor operaționale ale Agri-Hub
- Specialist/-ă în îmbunătățirea proceselor (servicii sociale), A.O.”CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- ToR: selectarea unui/ unei consultant/ consultante privind elaborarea planurilor strategice intersectoriale locale unificate de acțiune pentru prevenirea și respectarea drepturilor băieților și fetelor de etnie romă, inclusiv a familiilor lor
- Project Officer (PO) - HEKS/EPER
- Программа «Мое сообщество» — объявление о вакансии Консультанта/Специалиста по e- ОМПУ (платформа e-APL) – в Агентстве электронного управления для оказания поддержки в пилотировании и организации внедрения цифровых услуг
- National Consultant to conduct an impact assessment of the pilot/demonstration projects to increase energy affordability in residential and public buildings, targeting specifically the most vulnerable and affected groups of population