Asistent personal al directorului executiv COR



Despre Asociația COR:

Asociația COR este o asociație publică care numără în prezent 52 de membri, aceștia fiind reprezentanți ai industriilor creative, inclusiv studiouri de producție, studiouri de design, artiști, muzicieni, edituri, mass-media independentă etc. Asociația este condusă de un Consiliu și este organizația-umbrelă pentru cele două hub-uri de dezvoltare a industriilor creative - Artcor și Mediacor. De sistemul operațional zilnic și luarea deciziilor în cadrul Asociației este responsabil directorul executiv.

Ce persoană căutăm?

Căutăm o persoană versatilă, foarte organizată, care să îndeplinească sarcini administrative și de secretariat pentru conducerea superioară. Așadar, invităm să aplice toți cei care se consideră a fi persoana potrivită pentru funcția de Asistent personal al unui Director Executiv, cu oficiul la Mediacor. 

IMG 20220802 085835 905

 

Ești un/o candidat(ă) potrivit(ă) pentru job dacă:

  • ești intuitiv/ă la nevoile altora, dacă ești de ajutor în mod natural oamenilor, ai simțul disciplinei și al organizării
  • ești deschis/ă și gata să înveți pe parcursul procesului, dacă te adaptezi cu ușurință la noi circumstanțe
  • poți lucra îndeaproape cu conducerea instituțională, în același timp, fiind gata să lucrezi și în mod autonom

În această funcție, vei fi responsabil/ă de programarea întâlnirilor, luarea notițelor și gestionarea e-mailului / corespondenței în numele managerilor. De asemenea, s-ar putea să ți se solicite să faci aranjamente de călătorie și să ajuți cu alte sarcini la necesitate.

Job-ul oferă șansa de a învăța despre industriile creative, de a întâlni reprezentați din acest domeniu, de a te dezvolta personal și a dobândi noi oportunități de învățare, lucrând cu o echipă versatilă de profesioniști în managementul proiectelor, programe educaționale și de dezvoltare a capacităților. Oferim, de asemenea, un salariu competitiv cu posibilitate de majorare anuală în funcție de reușita rezultatelor.

Responsabilitățile asistentului personal al directorului executiv COR: 

  • Raportarea pentru conducere și îndeplinirea sarcinilor de secretariat și administrativ
  • Tastarea, formatarea și editarea rapoartelor, documentelor și prezentărilor
  • Programarea întâlnirilor, menținerea unui calendar de evenimente și trimiterea de mementouri
  • Însoțirea conducerii la întâlniri, atunci când este solicitată, și luarea notițelor
  • Colectarea datelor pentru rapoartele necesare dintr-o varietate de surse interne
  • Introducerea datelor, menținerea bazelor de date și păstrarea înregistrărilor, inclusiv copierea și scanarea documentelor, atunci când este necesar
  • Colaborarea cu departamentele tematice interne, partajarea documentelor, colectarea datelor la cerere și abordarea apelurilor relevante de urmărire/cerere
  • Efectuarea aranjamentelor de călătorie și ținerea evidenței înregistrărilor facturabile, inclusiv a facturilor
  • Gestionarea corespondenței interne și externe din partea conducerii superioare cu membrii asociației COR
  • În cazul evenimentelor COR, menținerea relației cu membrii COR, menținerea comunicării și spiritului comunitar
  • Pregătirea facilităților pentru evenimentele programate și aranjarea fursecurilor, dacă este necesar
  • Comandarea rechizitelor de birou și gestionarea serviciilor de corespondență electronică și curierat
  • Respectarea celor mai bune practici de afaceri și etichetei

Cerințe față de candidat(ă) la funcția de Asistent Personal:

  • Studii medii profesionale sau superioare / certificare sau formare aferentă în muncă de secretariat sau administrare de birou
  • 1-2 ani experiență ca asistent(ă) personal(ă) constituie un avantaj
  • Cunoștințe temeinice de română, engleză și rusă, atât în comunicare verbală cât și în scris
  • Experiență vastă în crearea de documente și foi de calcul, folosind software-uri de birou precum MS Word, Excel și PowerPoint
  • Abilități avansate de tastare, luare de notițe, ținere a evidenței și organizare.
  • Abilitatea de a gestiona corespondența internă și externă
  • Cunoștințe în software-ul de programare a întâlnirilor, în special din caseta de instrumente Google, precum și în redirecționarea apelurilor
  • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Abilități interpersonale excepționale

Nivel de implicare:

Normă plină (100%), prezență zilnică în birou, cu posibilitate de a lucra de la distanță ocazional.

Dacă ești interesat(ă) de post, trimite CV-ul la adresa de e-mail hello@mediacor.md până pe data de 8 august, 2022.
Alte întrebări despre job pot fi trimise pe adresa electronică i.cozacenco@mediacor.md până vineri, 5 august, 2022.

Articol adaugat de: COR Asociația Companiilor de Creație