FAN Courier Moldova angajează Administrator Sistem IT

FAN Courier Moldova este compania fondată prin extinderea FAN Courier România – prezenți pe piața de curierat din România începând cu anul 1998, expediind cu propria flotă de mașini în sistemul ”door to door” plicuri și colete în condiții de maximă siguranță, discreție și profesionalism. FAN Courier România este liderul pieței de curierat rapid intern începând cu anul 2006.

Denumirea postului: Administrator Sistem IT

Scopul general al postului: asigurarea serviciilor corespunzătoare în legătură cu sistemele informatice ale companiei.

Locul desfășurării activității: or. Chișinău.

Atribuții funcționale:

  • verificarea funcționării în parametri normali a sistemelor IT;
  • asigurarea managementului incidentelor, troubleshooting prin sistemul de ticketing;
  • înțelegerea și urmărirea politicilor și procedurilor IT;
  • documentarea asupra proceselor operaționale;
  • efectuarea mentenanței sistemelor de calcul bazate pe sisteme de operare din familia Windows și a aplicațiilor care pot rula peste acesta și rezolvarea eficientă a situațiilor software și hardware;
  • administrarea și întreținerea serverelor și a infrastructurii de stocare aflate la sediu, într-un centru de recuperare în caz de dezastru, în altă locație sau in cloud;
  • sprijinirea dezvoltării de aplicații centralizate pentru activitățile administrative, precum și administrarea și întreținerea acestor aplicații, punând accent pe mediile de server, pe bazele de date corespunzătoare și pe Active Directory, inclusiv ADFS și Azure AD;
  • participarea la definirea arhitecturii infrastructurii IT și a standardelor în conformitate cu cerințele aplicațiilor, cu arhitectura de bază și cu planurile de asigurare a continuității activității;
  • documentarea elementelor de infrastructură IT și a serviciilor aferente activităților administrative și întreținerea acestei documentații;
  • monitorizarea și analiza jurnalelor tehnice pentru a garanta securitatea și continuitatea serviciilor;
  • furnizarea de asistență de nivel 1 și 2 (interval de referință 1-6) pentru activitățile administrative ale companiei și ale utilizatorilor externi;
  • cunoașterea procedurilor de depanare și diagnosticare Windows 10.

Cerințe și competențe tehnice:

  • instalare, configurare și troubleshooting sisteme de operare Windows 10;
  • instalare, configurare și troubleshooting pentru suita MS Office;
  • configurare e-mail (POP3, IMAP, EXCHANGE);
  • hardware pentru depanare și întreținere computer/laptop;
  • servicii de troubleshooting rețea și protocoale, conexiuni WiFi;
  • administrare și configurare de bază Windows Server 2012 R2, 2016, 2019;
  • administrare și configurare și troubleshooting sisteme de operare Android 9, 10;
  • experiență la nivel mediu cu următoarele: configurare stocare RAID, soluții back-up, active directory, instalare echipamente active cu management, echipamente wireless;
  • MS Windows 2016/2019 și Active Directory/Active DIrectory Federation Services;
  • scriere de scripturi în PowerShell;
  • tehnologii de rețea Switching/Routing;
  • gestionarea securității și a certificatelor pentru servere Windows;
  • MS Exchange Server;
  • Cisco Networking;
  • storage area networks;
  • soluții de gestionare a serverelor hardware (Zabbix, Kibana, GrayLog);
  • concepte și software de back-up (Veeam Back-up);
  • soluții de firewall (Windows Firewall, Bitdefender Gravity Zone).

Competențe adiționale: capacitatea de a învăța rapid și de a înțelege noile tehnologii în vederea aplicării lor în viața de zi cu zi, competențe analitice excelente și de depanare, abordare metodică de soluționare a problemelor, spiritul de inițiativă, capacitatea de organizare, capacitatea de relaționare și comunicare excepționale, aptitudini de a furniza explicații tehnice și recomandări, aptitudini de a întocmi rapoarte de situație, adaptabilitatea și spiritul de echipă, abilitatea de a da atenție detaliilor și de a lucra în condiții de stres, abilități de utilizare și familiarizare rapidă cu echipamente electronice, disponibilitate de intervenție non-stop.

Nivelul de studii: studii superioare IT.

Calificarea necesară: minim 2 ani (după obținerea diplomei de studii) în domeniu de mentenanță IT.

Limbi vorbite: nivel avansat al limbilor română și engleză.

Beneficii pentru candidat:

  • dezvoltare personală și profesională;
  • cursuri de perfecționare continue;
  • salarizare stabilă și competitivă;
  • contribuție la creșterea companiei la nivel național, având la bază experiența companiei fondatoare – lider în piața de curierat din România începând cu anul 2006;
  • atmosferă pro-activă, pozitivă și de lucru în echipă;
  • oportunitatea lansării și implementării propriilor inițiative dedicate dezvoltării companiei.

Procedura de aplicare: persoanele interesate sunt rugate să depună CV-ul la poșta electronică hr@fancourier.md până la data de 22 octombrie 2021, inclusiv.


Contribuie la continuarea proiectului CIVIC.MD. Devino susținător, donează aici.

Become a Patron!



Descopera ONG

Descopera Finanțatori

Active în ultima săptămănă