Consiliul Național al Tineretului din Moldova este în căutarea unui nou coleg(ă) la funcția de contabil

Distribuie prietenilor:


Consiliul Național al Tineretului din Moldova este în căutarea unui nou coleg(ă) la funcția de contabil

Consiliul Național al Tineretului din Moldova anunță concurs de angajare a unui Contabil Șef care să aibă o experiență de muncă în domeniu de minim 3 ani, experiența în lucru cu organizațiile neguvernamentale va constitui un avantaj.

Persoana selectată va fi responsabilă de organizarea evidenței contabile a activității economico-financiare a Asociației, controlul folosirii resurselor materiale și financiare ale acesteia.

Atribuții de serviciu:

  • Participă la planificarea bugetelor anuale și ale proiectelor pe care asociația le implementează sau intenționeazăsă le înainteze spre finanțare;
  • Îndeplinește atribuțiile și obligațiile care îi revin din cadrul proiectelor implementate de organizație;
  • Efectuează calculele și achită remunerarea angajaţilor Asociaţiei, transferurile de taxe și impozite aferente remunerării date;
  • Pregăteşte situațiile financiare și alte dări de seamă ale Asociaţiei în conformitate cu legislația națională și standardele de contabilitate;
  • Pregăteşte rapoarte financiare în conformitate cu regulile de grant stabilite cu finanţatorii;
  • Monitorizează cheltuielile efectuate conform bugetelor de proiecte şi bugetului pentru susținerea activităţii Asociaţiei;
  • Prezintă documente financiare necesare la cererea Președintelui, Secretarului general, alte Comisiei de Cenzori sau altor persoane împuternicite;
  • Îndeplinește alte sarcini relevante la cererea Preşedintelui sau ale Secretarului General al Asociaţiei care țin de domeniul legal atribuit contabilității;
  • Organizează și coordonează periodic activitățile de inventariere împreună cu Secretarul General;
  • Duce evidența tuturor activelor organizației în conformitate cu cerințele legislației.

Cerințefață de candidați:

Studii

  • Studii superioare în domeniu.

Calități profesionale       

  • minim 3 ani îndomeniul contabilității, unde expriența în lucru cu ONG-urile va constitui un avantaj;
  • abilități de comunicare eficientă;
  • abilități de lucru înechipa.

Cunoștințe             

  • cunoașterea PC: programele WORD, Excel, 1C;
  • cunoștinţe lingvistice: română și engleză.

Atitudini/comportamente 

  • responsabilitate, onestitate,  corectitudine, loialitate, meticulozitate, acuratețe.

Persoanele interesate trebuie să transmită un dosar, care să conțină:

  1. CV-ul aplicantului;
  2. scrisoarea de motivare;
  3. oferta financiară.

Dosarul de participare va fi transmis până în data de 20 Mai 2020, ora 17:00, prin e-mail la adresa cntm.corespondenta@gmail.com.

Pentru alte întrebări contactați-ne la numărul de telefon (+373) 22 23 51 75 sau la adresa de email: cntm.corespondenta@gmail.com. Persoana de contact Roman Banari, Secretar General.

Alte articole:

Distribuie prietenilor:


helpVă place portalul CIVIC.MD? Vă invităm să contribuiți lunar cu suma de 1 Euro pentru menținerea portalului.

Click AICI pentru a contribui lunar  (Card Bancar sau PayPal)

Toate serviciile comerciale oferite de portal până recent au fost suspendate. Dacă reușim să acoperim minimul necesar din aceste contribuții - toate spațiile pentru bannere vor fi oferite gratuit organizațiilor necomerciale sau agenților economici cu puternice elemente de responsabilitate socială. Absolut toate serviciile vor fi gratuite! 

Sperăm că vă veți alătura! 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet