Î.S„Poșta Moldovei” angajează șef Secția administrare rețele și servere

Distribuie prietenilor:


Î.S.„Poșta Moldovei” angajează Șef Secția administrare rețele și servere

Sarcinile de bază:

  • Organizarea arhitecturii serverelor și serviciilor serverelor ale Întreprinderii.
  • Configurarea și monitorizarea serverelor și serviciilor serverelor.
  • Asigurarea funcționării continue a nodurilor și serviciilor administrate.
  • Asigurarea respectării normelor de securitate informațională generale și particulare, în conformitate cu regulamentele interne.
  • Asigurarea controlului activității subdiviziunii.
  • Asigurarea unui management eficient al personalului din subordine.

 

Cerințe față de candidați:

 -  studii: superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;

 -  cunoașterea limbii române (constituie un avantaj cunoașterea unei limbi de circulație internațională: engleza, franceza);

  • experiența profesională: Minimum 3 ani în domeniul de administrare a serverelor.
  • configurare și gestiune sisteme de stocare de date ale diferitor producători, sistemelor de arhivare a datelor pe bază de bandă magnetică și/sau în baza aplicațiilor specializate;
  • cunoștințe practice de utilizare ale protocolului TCP/IP;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție și nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate;
  • aptitudini: inteligență (gândire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza); capacitate de organizare si conducere a activității subdiviziunii; capacitate de a prelucra informațiile a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori din cadrul întreprinderii;

Cunoștințe profunde în gestionarea:

  • OS - Windows Server 2016, CentOS, Ubuntu, FreeBSD…
  • Virtualizarea Hyper-V
  • Cluster-ului
  • Antivirus
  • Activ Directory
  • BackUp (tapelibrary)
  • Exchange
  • MS SQL

 

Beneficii:
- salariu motivant;

-program de lucru stabil;
- oportunitate de angajare pe termen lung;
- posibilitate de dezvoltare personală;
- pachet social, prime;

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.

La interviu vor fi invitați doar candidații selectați.

E-mail: hr@posta.md
Telefon:  022 251-200


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet