Comunitatea mea program vacancies - Consultant software IT (termen extins)

Distribuie prietenilor:


Titlul funcției: Consultant software IT (consultant local)

Proiect: Comunitatea Mea

Sarcina de lucru: Managementul flotei de transport public Ungheni

Locația: Chișinău, Moldova

Durata estimată a contractării: pînă la 20 de zile lucrătoare în total și se va desfășura în perioada aprilie-august 2020.

Termenul limită pentru aplicare: 15 aprilie 2020, ora 18:00

Descrierea proiectului:

Comunitatea Mea (CM) este un program de 5 ani finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și administrat de IREX. Scopul programului este de a îmbunătăți capacitatea autorităților publice locale (APL), și capacitatea acestora de a lucra incluziv cu cetățenii și societatea civilă, de a crește veniturile, de a îmbunătăți practicile de gestionare financiară, de a construi controale și echilibre mai puternice între administrațiile centrale și locale și facilitarea parteneriatelor publice-private și cooperarea intermunicipală.

Programul Comunitatea Mea are patru componente interdependente:

  1. Îmbunătățirea calității și accesului la serviciile municipale;
  2. Cetățeni implicați în mod semnificativ în guvernanța locală;
  3. Reformele politicii de descentralizare avansate; și
  4. Creșterea veniturilor deținute la nivel local și îmbunătățirea practicilor de gestionare financiară.

 Sumarul poziției:

Programul Comunitatea mea caută un consultant software IT în pregătirea caietului de sarcini pentru un furnizor de IT care să dezvolte software-ul pentru urmărirea și raportarea GPS a flotei de transport a serviciului de transport public din Ungheni și APL vecine. În realizarea misiunii, Consultantul va coopera cu CM și APL-uri țintă pentru a se asigura că software-ul elaborat satisface atât nevoile administratorului sistemului integrat de transport, cât și ale utilizatorilor/pasagerilor.

Sarcini și responsabilități:

  1. Efectuarea unei analize a echipamentelor, sistemelor și personalului IT disponibile pentru noul serviciu de organizare a transportului public din localitățile considerate;
  2. Efectuarea evaluării detaliate a nevoilor localitățile țintă pentru a prezenta caracteristicile și cerințele principale ale sistemului de urmărire GPS;
  3. Dezvoltarea caietul de sarcini pentru un furnizor de servicii IT să elaboreze software (sau să ajusteze software-ul deja existent) pentru urmărirea și raportarea GPS a flotei de transport public în Ungheni și APL vecine. Caietul de sarcini trebuie să includă informații despre tipul de platformă și / sau tehnologie care urmează să fie utilizate, o listă de module software, descrierea rolurilor utilizatorului, cerințele de securitate, diagrama și relațiile bazei de date, modelele de preț etc. în corespundere cu următoarele necesități preconizate:
    • Configurarea unui sistem de gestionare a mijloacelor de transport cu diferite niveluri de acces și notificări pentru administratori, șoferi și pasageri, inclusiv o versiune mobilă pentru iOS și Android;
    • Dotarea vehiculelor existente cu trackere GPS pentru a permite monitorizarea și urmărirea flotei în timp real, inclusiv locația, viteza și previziunile  timpului de sosire;
    • Dezvoltarea de semnalizare digitală, inclusiv opțiuni de semnalizare interioară, exterioară și în vehicul, legate de sistemul de gestionare a flotei GPS în timp real;
    • Asigurarea capacității de a adăuga funcții în viitor, cum ar fi analiza de afaceri, plata mobilă, numărarea pasagerilor etc;
    • Conturarea nevoilor și planurilor de operare și întreținere autorității de transport.
  4. Încorporarea comentariilor primate de la Programul Comunitatea mea și LPA în caietul de sarcini.

Livrabile:

Consultantul va colabora cu personalul de program pentru a furniza următoarele livrabile în conformitate cu următorul program:

Caiet de sarcini, versiunea preliminară pentru comentarii CM și LPA (15 zile)

Caiet de sarcini final pentru elaborarea softului (5 zile)

Coordonarea tehnică:Toate livrabile se vor face în limba română.

Consultantul va coordona cu managerul de proiect Tetra Tech și/sau persoana desemnată.

Abilități și experiență:

 Educație

  • Cerința minimă este diplomă de studii universitare în IT, prelucrarea datelor sau domeniul similar. Este preferată o diplomă de master relevantă.

Experiență și abilități

  • Competență de lucru cu baze de date;
  • Abilitatea de rezolvare a problemelor, mentalitate analitică;
  • Abilități puternice de comunicare și scriere, fluență în limba română și rusă, buna cunoaștere a limbii engleze constituie avantaj.

Depunerea dosarului de participare:

Dosarul de aplicare va include:

  • CV-ul care va demonstra experiența relevantă în domeniu
  • O scrisoare de intenție care să includă cerințele privind rata de consultanță

Dosarul completat va fi expediat pe adresa electronica hr-md@irex.org cu subiectul „Consultant software IT”

Termenul limită de depunere: 15 aprilie 2020, 18:00.

Selecția candidaților pentru interviu se va efectua continuu, conform aplicațiilor depuse.

* Vor fi contactați doar candidații selectați pentru interviu.


Distribuie prietenilor:


helpVă place portalul CIVIC.MD? Vă invităm să contribuiți lunar cu suma de 1 Euro pentru menținerea portalului.

Click AICI pentru a contribui lunar  (Card Bancar sau PayPal)

Toate serviciile comerciale oferite de portal până recent au fost suspendate. Dacă reușim să acoperim minimul necesar din aceste contribuții - toate spațiile pentru bannere vor fi oferite gratuit organizațiilor necomerciale sau agenților economici cu puternice elemente de responsabilitate socială. Absolut toate serviciile vor fi gratuite! 

Sperăm că vă veți alătura! 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet