LeaderHR este în căutare de Director Marketing pentru o organizație in domeniul telecomunicațiilor

Distribuie prietenilor:


Căutăm un Director de Marketing competent și pasionat care să ne dezvolte activități de marketing la nivel de HQ. Aceasta implică pe prim plan dezvoltarea și punerea în aplicare a strategiilor de consolidare a pozitiei companiei pe piata RM și de a ajuta brandul la găsirea unei „voci” care va face diferența. Angajatorul activează în domeniul telecomumicațiilor și la momentul actual trece prin schimbari de ordin organizational, inclusiv implementarea unui sistem centralizat care va oferi suport unui grup de companii. 

Candidatul ideal va fi un profesionist cu o experienta vastă de domeniu, capabil să folosească tehnici de marketing unice si actuale. Va fi un strateg de marketing calificat și capabil să impulsioneze creativitatea și entuziasmul în ceilalți.

Responsabilități:

  • Supravegherea si dezvoltarea departamentul de marketing
  • Evaluarea și dezvoltarea strategiei și planului de marketing
  • Planificarea, dirijarea și coordonarea eforturilor de marketing
  • Comunicarea planului si cercetarea cererii pentru produsele și serviciile oferite
  • Colaborare cu departamentul de vânzări pentru a dezvolta strategii de prețuri pentru a maximiza profiturile și cota de piață, echilibrând în același timp nivelul de satisfacție clienți
  • Crearea, dezvoltarea bugetelor și obținerea rezultatelor financiare, inclusiv dirijarea cheltuielilor și proiecte de rentabilitate a investițiilor realizate
  • Dezvoltarea și gestionarea campaniilor publicitare
  • Construirea de conștientizare și poziționare brandului
  • Coordonarea proiectelor de marketing
  • Supervizarea si monitorizarea strategiei de marketing social și a conținutului publicat pe social media

Cerințe:

  • Studii in domeniul de business, marketing, comunicații sau domenii relevante
  • 7-10 ani experiență în marketing 
  • Minim 3 ani de conducere a unei echipe de marketing
  • Experiență de a gestiona campanii de marketing cu rezultat demonstrat
  • Abilități de gestionare eficienta a timpului și capacitatea de multitasking
  • Atenție la detalii si capacitate de gestionare a bugetelor
  • Experiență in marketing digital, social media și content marketing
  • Etică profesională și proactivitate
  • Competență înaltă de gestionare a proiectelor
  • Abilități excelente de comunicare, leadership si management
  • Competență în aplicații precum Microsoft, inclusiv Word, Excel și Outlook
  • Cunoașterea la nivel excelent a limbii române, rusă și engleză.

Ce se oferă: 

  • Salariu competitiv
  • Program de lucru de luni pînă vineri de la 08:30 până la 17:30
  • Lucru într-un mediu intelectual, dinamic și motivant  
  • Oportunitate unică de a conduce o echipă 
  • Posibilități de dezvoltare profesională
  • Pachetul de beneficii

Dacă jobul ți se potrivește, aplică AICI.

 


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet