Angajare asistent/ă de proiect

Distribuie prietenilor:


Titlul funcției: Asistent/ă de proiect

Perioada de angajare: februarie 2020 – decembrie 2020, cu posibilitatea de extindere.

Informație Generală:

Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova (AOPD), este o uniune a 41 organizații neguvernamentale care promovează incluziunea și respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilități.  Pe parcursul anului 2020 AOPD va implementa proiectul „Plan de dezvoltare și consolidare AOPD” cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner.

Atribuțiile și sarcinile asistentului de proiect:

 

  1. Responsabil/ă pentru organizarea activităților proiectului, suport logistic;
  2. Responsabil/ă pentru elaborarea raportarea narativă (stocarea și includerea datelor din documente de justificare);
  3. Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectului, precum și planificarea și organizarea activităților relevante postului;
  4. Elaborarea, redactarea, înregistrarea, expedierea documentelor precum și monitorizarea răspunsurilor;
  5. Monitorizarea emiterii răspunsurilor la demersuri de către instituțiile responsabile;
  6. Organizarea activităților de achiziții și întocmirea documentelor de proceduri;
  7. Responsabil/ă de comunicarea cu membrii AOPD.

CALIFICAREA ȘI PREGĂTIREA PROFESIONALĂ:

  • Studii superioare în unul din domeniile: asistență socială, psihologie, management, drept sau un alt domeniu relevant;
  • Abilități și cunoștințe profunde de operare a MS Office (e.g. Word, Excel, Power Point);
  • Cunoașterea limbilor română/ rusă;
  • Experiență de lucru în cadrul proiectelor;
  • Abilități de analiză, sinteză, raportare;
  • Capacități de organizare a evenimentelor și elaborare a documentelor (scrisori, demersuri alte documente relevante activităților proiectului);
  • Abilităţi bune de comunicare şi experiență de muncă cu organizațiile neguvernamentale;
  • Abilități de lucru în echipă și independent;
  • Capacitatea de a lucra în termen-limită și de a realiza sarcini multiple.

Calități personale:

Spirit organizatoric, punctualitate, responsabilitate, inițiativă, flexibilitate, tact şi principialitate în lucrul cu membri, parteneri și vizitatori ai AODP.

Termenii si condițiile de activitate: Asistentul de proiect va fi angajat print contract individual de muncă și  va raporta managerului de proiect.

 DOSARUL DE APLICARE VA CONȚINE:

  1. CV-ul candidatului
  2. Scrisoare de intenție

Candidații vor expedia dosarele la adresa de e-mail: galina.climov@aopd.md , cu mențiunea ”Concurs asistent de proiect”, până la data de 28  ianuarie  2020. Detalii la număr de telefon 079222505.

Pentru interviu vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.


Distribuie prietenilor:


helpVă place portalul CIVIC.MD? Vă invităm să contribuiți lunar cu suma de 1 Euro pentru menținerea portalului.

Click AICI pentru a contribui lunar  (Card Bancar sau PayPal)

Toate serviciile comerciale oferite de portal până recent au fost suspendate. Dacă reușim să acoperim minimul necesar din aceste contribuții - toate spațiile pentru bannere vor fi oferite gratuit organizațiilor necomerciale sau agenților economici cu puternice elemente de responsabilitate socială. Absolut toate serviciile vor fi gratuite! 

Sperăm că vă veți alătura! 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet