Suport şi consiliere în acreditarea prestatorilor de servicii sociale în comunităţi pentru persoane cu autism

Distribuie prietenilor:


4 SOIR

Suport şi consiliere în acreditarea prestatorilor de servicii sociale în comunităţi pentru persoane cu autism

 

INFORMAŢIE GENERALĂ

FEDRA RM este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în luna august 2015. Scopul major, pentru care Asociaţia se constituie şi îşi desfăşoară activitatea sa, este crearea şi dezvoltarea unui mediu favorabil pentru persoanele cu tulburari din spectrul autist şi familiile acestora.

FEDRA RM implementează proiectul ”Servicii mai bune în autism” 2019-2021 cu suportul Reprezentanṭei IM SWEDISH DEVELOPMENT PARTNER. Misiunea FEDRA RM este de a imbunătăṭi şi a ridica nivelul de trai al personelor cu autism, prin activităṭi de lobby şi advocacy, promovarea drepturilor acestora, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.

Unul din obiectivele stabilite pentru perioada 2019-2021 prevede instruirea membrilor FEDRA RM în îmbunătățirea prestării serviciilor sociale pentru copiii cu autism și acreditarea prestării serviciilor. Pentru anul 2020 se planifică elaborarea a unui MiniGhid care va cuprinde etapele de acreditare a serviciilor sociale pentru oferirea suportului social necesar persoanelor cu autism, și alte boli getenice. Legislația în vigoare a Republicii Moldova conține prevederi privind posibilitatea contractării de către autoritățile publice a serviciilor sociale furnizate de OSC-uri, însă organizațiile OSC nu cunosc procedura de acreditare și perfectare a documentației privind prestarea serviciilor sociale.

În acest context, FEDRA RM în cadrul proiectului ”Servicii mai bune în autism” angajează consultant în domeniul social privind elaborarea Ghidului si consiliere în procesul de acreditare, organizare și funcționare serviciilor sociale:

  1. Centrul de zi pentru persoane cu dizabilităţi
  2. Echipa mobilă
  3. Locuinţă protejată
  4. Respiro
  5. Serviciului de asistenţă telefoniei gratuită pentru persounele cu dizubilităţi

CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL SOCIAL:

  • Experiență în domeniul dezvoltării serviciilor sociale;
  • Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
  • Studii (masterat, doctorat) în domeniul social (asistență socială, sociologie etc.);
  • Experiență avansată în domeniul asistenței sociale;
  • Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
  • Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
  • Abilități bune de lucru în echipă.

PROCEDURA DE APLICARE:

Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze: CV-ul, care va conține și costul pentru o zi de consultanță cu toate taxele incluse.

 

CV-ul poate fi expediat până la data de 01 Decembrie 2020 ora 13:59 la: sosautism.rm@gmail.com si irinastoian.egor@gmail.com

cu mențiunea „Suport şi consiliere în acreditarea prestatorilor a serviciului social ”Intervenție Timpurie”.

Doar persoanele selectate vor fi contactate.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet