Asistent administrativ



Angajatul va oferi suport administrativ şi de secretariat în funcţie de necesităţi în cadrul Comunității Evreiești din Republicii Moldova. 

Responsabilităţi:

- Organizarea logisticii pentru implementarea tuturor activităților prevăzute de activitatea organizatiei;
- Coordonarea comunicării eficiente în rusă, română, engleză, materiale de comunicare etc.
- Sprijină comunicarea cu partenerii organizației (email, telefon, corespondență);
- Participă la pregătirea documentelor necesare (scriere, traducere, redactare);
- Îndeplineşte alte sarcini în vederea facilitării lucrului organizației.

Calificări:

  • Experienţă de cel puţin un an, preferabil în poziţie de asistent de proiect, asistent administrativ sau secretar;
  • Cunoașterea la perfecție a limbii române și posedarea limbii engleze și ruse;
  • Studii superioare;
  • Cunoaşterea Microsoft Office și utilizarea abilă a tehnicii de birou (scanner, imprimantă etc.) este obligatorie;
  • Capacitate de organizare şi planificare personală;
  • Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
  • Studiile sau experiența de lucru în cadrul organizațiilor non-guvernamentale și a proiectelor cu finanțare externă vor fi considerate ca avantaje.

Vor fi contactaţi doar candidații preselectați, care vor fi invitați la interviu.

Comunitatea Evreiască din Republica Moldova a fost înregistrată în anul 1997, este o organizație publică neguvernamentală, apolitică, non-profit, care reunește toate comunitățile și organizațiile evreiești ale Republicii Moldova https://jcm.md/

CV-urile si scrisorile de motivare le puteti expedia până în data de 17 ianuarie 2023 la adresa de email indicată: sirghiinna13@gmail.com, tel. +373 60 49 77 53.

Articol adaugat de: Ina Sirghi