Consilier Clienți - Telefon

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Responsabilități:

  • Sună si dezvoltă portofoliul de clienti ;
  • Oferă asistență telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare, produsele şi soluțiile companiei;
  • Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
  • Menține bune relații cu clienții companiei;
  • Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
  • Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
  • Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; dacă este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
  • Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
  • Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
  • Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
  • Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
  • Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Cerințe:

  • Experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon (constituie un avantaj);
  • Cunoasterea MS Office;
  • Abilități de comunicare și de relaționare;
  • Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
  • Capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă:
  • Orientare spre rezultat;
  • Atitudine pozitivă;
  • Responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;

Ce oferim:

  • Mediul de lucru dinamic și plăcut în companie internațională;
  • Salariu motivant;
  • Grafic stabil de lucru de luni până vineri.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv50@search4staff.com
Telefon de contact : 060102909
În CV indicați codul postului vacant: CCT
CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.

Alte articole de acest autor:


Organizații vizate: HR-Consulting (Search4staff) |



Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.