Distribuie prietenilor:


Fundația Regina Pacis este o organizație de binefacere care activează în Republica Moldova de 18 ani și care are misiunea de a crea un mediu protejat pentru dezvoltarea copiilor și tinerilor în situație de risc, precum și creșterea calității vieții persoanelor în etate. 

Obiectivele postului:

  • Menţine comunicarea între echipa de implementare şi partenerii, beneficiarii organizației;
  • Asigură pregătirea logistică în cadrul activităților Fundației;
  • Asigură activităţi generale de secretariat, gestionarea documentelor scriptice şi electronice;
  • Colectează, analizează şi sintetizează informaţiile necesare pentru întocmirea rapoartelor;
  • Execută alte însărcinări adiacente legate de implementarea proiectelor.

Cerinţe faţă de candidat:

  • Studii superioare;
  • Experienţa de lucru într-o poziție similară (cel puţin 2 ani). Va fi apreciată ca avantaj experienţa profesională în cadrul ONG-urilor naţionale şi internaţionale;
  • Competenţe: profesionalism, lucrul în echipă, comunicare;
  • Cunoașterea limbilor: română, engleză şi rusă.

Calităţi personale: responsabilitate, perseverenţă, aptitudini de comunicare interpersonală eficiente.

Locul de muncă: Chişinău

Program de lucru: full-time (8 ore pe zi, luni - vineri, 09:00 - 18:00)

Dosarul candidatului va include:

  • CV în formatul Europass
  • Scrisoarea de motivaţie
  • Două referinţe de la serviciile anterioare

Procesul de recrutare:

Depunerea dosarelor se va face prin email la adresa chisinau@reginapacis.org cu specificarea „aplicare_asistent de proiect” până la data de 28 noiembrie 2019. Telefon de contact: 069027516. Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza dosarelor.

 


Ajută-ne să distribuim acest articol: