Expert Coordonator în Secția Prevenire Litigii (Call Center)





Dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md  cu specificarea „Expert Coordonator în Secția Prevenire Litigii (Call Center)” sau apelează 0-7845-1111.

Oferim: 

  • Pachet social 100% conform CM RM
  • Salariu atractiv și prime
  • Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/ 1 zi lucrătoare
  • Loc de muncă în oficiu modern din centrul capitalei
  • Regim de lucru: 5 zile / 7 zile și 6 zile / 7 zile
  • Luni – Vineri: 09.00-18.00 (2 sâmbete lunar, sunt zile de lucru)
  • Alte facilități

Scopul postului: Acordarea asistenței clienților prin intermediul apelurilor telefonice

Cerințe de calificare: 

  • Fără experiență de muncă
  • Cunoașterea limbii române, limbii ruse
  • Cunoașterea Microsoft Office
  • Abilităţi excelente de comunicare, scriere
  • Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
  • Exprimare coerentă și corectă
  • Onestitate și loialitate
  • Capacitate bună de învățare
  • Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
  • Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
  • Disciplină

Domenii de activitate: 
Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei cu oferirea unei consultanțe calificate
Evidența și monitorizarea clienților companiei care se află în întârziere

Alte articole de acest autor:



After display content

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Promo

promo

Promo

Promo