A.O. EcoVisio anunță tender pentru elaborarea și coordonarea unei campanii de promovare

Ajută-ne să distribuim acest articol:

tr EcoVisio logo large

A.O. EcoVisio anunță tender de selectare a unui prestator de servicii, în vederea derulării unei campanii de promovare a principiilor dezvoltării durabile.

Campania se va axa pe o temă specifică, ce urmează a fi selectată împreună cu prestatorul de servicii în baza priorităților strategice ale EcoVisio. Acestea includ, printre altele: stilul de viață ecologic, reducerea deșeurilor, consumul responsabil, antreprenoriatul social, colectarea separată a deșeurilor (inclusiv compostarea), agricultura organică, alimentația vegetariană, eficiența energetică, bicicleta ca mijloc de transport eco etc.

Prestatorul de servicii poate fi o companie sau o asociație publică specializată, cu experiență considerabilă în domeniile PR, marketing și/sau publicitate.

Obiectivele campaniei:

  • Atingerea unui public de cel puțin 50.000 de persoane, concentrat în primul rând în Rep. Moldova, dar și în regiunile vecine (Ucraina și România);
  • Diversificarea audienței actuale a EcoVisio, din punct de vedere al intereselor și al profilului demografic;
  • Prezentarea subiectului de campanie într-un mod atractiv, actual, ușor de înțeles, adaptat la specificul grupului-țintă;
  • Schimbarea atitudinii publicului față de tema campaniei și adoptarea unui comportament pozitiv în această privință;
  • Explorarea unor noi canale și instrumente de comunicare

Elementele campaniei:

1) Posibile tipuri de conținut și materiale:

  • Spoturi video și fotografii
  • Infografice și alte formate de vizualizare a datelor
  • Conținut web sub formă scrisă și/sau vizuală
  • Postări pe rețele de socializare
  • Colecții de link-uri și resurse utile
  • Comunicate de presă
  • Broșuri, pliante și postere
  • Obiecte promoționale și giveaways
  • Orice alt tip de conținut neconvențional

2) Posibile canale și activități de comunicare:

  • Rețele de socializare și alte platforme online
  • Canale TV / radio
  • Presă scrisă
  • Publicitate stradală (transport public, expoziții, panouri digitale etc.)
  • Evenimente și ateliere / masterclass-uri
  • Conferințe de presă
  • Ședințe de lucru
  • Competiții interactive și giveaways
  • Orice alte canale și activități neconvenționale

3) Măsurarea impactului

  • Sub aspect cantitativ (numărul de participanți, numărul de persoane la care a ajuns conținutul, rata de interacțiune din partea publicului etc.)
  • Sub aspect calitativ (testimoniale, sondaje etc.)

Buget: 1000-3000 EUR în funcție de disponibilitatea / experiența /calitatea oferită de prestatorul de servicii. Perioada de implementare a campaniei: 2019

Ofertele vor fi transmise către procurement@ecovisio.org și vor include:

  • Oferta tehnică
  • Oferta de preț
  • Portofoliul ofertantului sau o prezentare pe scurt a experienței anterioare similare, care să includă exemple de campanii

Termen limită pentru depunerea ofertelor: 16 decembrie 2018

Selecția prestatorului de servicii: 18-20 decembrie 2018




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.