Stiri

Familiile pot lua acasă copii orfani în perioada sărbătorilor

Familiile pot lua acasă copii orfani în perioada sărbătorilor

Direcţia municipală de resort a lansat o campanie,  în cadrul căreia orice familie poate dărui o sărbătoare de vis copiilor orfani, luându-i acasă. Cererea trebuie depusă anticipat întrucât există o procedură obligatorie de urmat.După depunerea cererii , pe durata a 3-4 se va evalua familia. Ulterior se vor propune copiii care sunt la evidenţă instituțiilor sociale. Micuţii aflaţi în instituţiile de ocrotire socială, pentru câteva zile, vor putea împărtăşi magia sărbătorilor în sânul unei familii. Cuplurile care doresc să ia acasă copii orfani, trebuie să depună o cerere la Direcţia pentru protecţia drepturilor copilului din sectorul în care locuiesc.   Sursa: http://www.infomost.org/

Continuare

Încălcarea drepturilor omului în regiunea transnistreană din nou în atenția CtEDO

Recent Curtea Europeană pentru Drepturile Omului a comunicat guvernelor R. Moldova și Rusiei cauza Valeriu Mițul și Iurie Coțofan (Cerere nr. 33446/11). Valeriu Mițul este ex primar al s. Corjova r-nul Dubăsari și Președinte al Asociației Veteranilor de Război „Corjova 1992”, iar Iurie Coțofan consilier în aceeași localitate. În fiecare an la 2 martie locuitorii satului Corjova comemorează victimele războiului de pe Nistru din 1992. În 2011, marșul de comemorare a victimelor războiului de pe Nistru din 1992 se desfășura pașnic și fără incidente, până în momentul în care reprezentanții miliției locale au solicitat primului reclamant să oprească marșul și să nu fluture drapelul R.Moldova. Participanții la eveniment au ignorat solicitarea miliției locale și au continuat evenimentul participând la slujba religioasă. La finele ceremoniei de comemorare aproximativ 30 de miliției au înconjurat participanții...

Continuare

Polonezii ne învață cum să atragem investitorii în regiune

Polonezii ne învață cum să atragem investitorii în regiune

Astăzi ADR Centru a fost gazda unui grup de experți din Polonia, care au organizat un seminar pentru angajații agenției. Această întrevedere s-a desfășurat in cadrul proiectului comun al Organizației de Atragere a Investițiilor și promovare a Exportului (MIEPO), Ministerului Dexvoltării Regionale și Construcțiilor și Agenția Poloneză pentru Informații și Investiții Străine (PAIiIZ). Proiectul are drept scop preluarea experienței Poloniei în domeniul atragerii investițiilor străine. Specialiștii din cadrul ADR Centru au prezentat oaspeților din Polonia prioritățile dezvoltării regionale, dar și proiectele implementate în Regiunea de Dezvoltare Centru. Șeful Direcției de dezvoltare regională a PAIiIZ, Monika Zdrojek, și directorul adjunct al Departamentului de investiții străine al PAIiIZ, Adam Malecki au vorbit participanților la seminar despre cooperarea regională și practicile Poloniei din acest domeniu.  Experții au vorbit și despre tehnicile de atragere a investițiilor...

Continuare

LeaderSHE la o lecţie de succes cu Rodica Ciorănică şi Masterclass alături de BABOR Cosmetics

LeaderSHE la o lecţie de succes cu Rodica Ciorănică şi Masterclass alături de BABOR Cosmetics

Sâmbăta de 6 decembrie a fost petrecută într-un mod frumos de fetele echipei LeaderSHE-Young Women Leaders’ Academy. Într-o atmosferă prietenoasă şi sinceră, participantele s-au inspirat din povestea de viaţă a jurnalistei Rodica Ciorănică. Experienţa de 10 din cadrul unei reviste de top din ţară, dar şi munca de la TV au consacrat-o pe Rodica în topul celor mai buni oameni media din Republica Moldova. Pe lângă biografia impresionantă, jurnalista le-a oferit multe sfaturi fetelor cum ar fi, să îşi asculte intuiţia şi inima, să creadă în visele lor şi să muncească pentru ele, să înveţe bine şi să citească dar cel mai important, să rămână oameni modeşti. Vedeta şi-a împărtăşit temerile dar şi dorinţele pe care le doreşte să fie materializate. “Îmi doresc o casă pe malul unui lac, o casă...

Continuare

La Cahul a fost lansat Centrul de Asistență a Consumatorilor Sud

La Cahul a fost lansat Centrul de Asistență a Consumatorilor Sud

Astăzi, 9 decembrie 2014, la Cahul a fost lansat Centrul de Asistență a Consumatorilor Sud,  care face parte din cadrul proiectului ”Armonizarea politicilor în domeniul sanitar ale Republicii Moldova şi Georgiei cu cele din Uniunea Europeană”. Proiectul este implementat de Fundaţia Est – Europeană (FEE) în parteneriat cu Fundaţia „Eurasia Partnership” din Georgia, cu suportul Uniunii Europene și se realizează în perioada 2013 – 2015. Scopul CASC este de a proteja drepturile consumatorilor și a promova siguranța alimentară, avînd drept obiective: Consultarea consumatorilor în domeniul normelor de siguranță alimentară; Consultarea cetățenilor în ce privește drepturile lor de consumator; Informarea  cetățenilor despre alte structuri de stat sau neguvernamentale care apără drepturile consumatorului; Acordarea asistenței juridice primare cetățenilor; Efectuarea analizelor de laborator (gratuit) în caz de necesitate, de exemplu dacă produsul este suspectat că ar fi fost...

Continuare

Orange – partener general al Incubatorului de afaceri ASEM

Incubatorul de Afaceri al Academiei de Studii Economice a Moldovei (ASEM) in parteneriat cu Orange Moldova a organizat in perioada septembrie – decembrie 2011 editia a VII-ea a Concursului anual "Idei de Afaceri" pentru studentii ASEM.

Scopul concursului este de a oferi oportunitati studentilor si masteranzilor ASEM pentru a-si transforma ideile lor inovative in afaceri reale.

Diana Vornovitchi, Director al Incubatorului de afaceri ASEM: "Concursul "Idei de afaceri" este un proiect invovator pentru ca vine sa ofere suport real pentru studentii ASEM, care doresc sa initieze activitati economice. Anul acesta, castigatorilor locurilor I-III, le vom oferi oficii in incinta incubatorului pentru o perioada de 2 ani. Partenerul nostru, compania Orange le-a oferit cate un laptop – echipament de stricta necesitate la initierea unei afaceri si alte premii tuturor participantilor. Mai mult decat atat, pe perioada concursului, organizam diverse traininguri prin intermediul carora, participantii isi dezvolta aptitudinile antreprenoriale, abilitatile de lucru in echipa, planificarea si managementul afacerii etc."

Ideile care au castigat concursul anul acesta sunt:

Locul I - FeedBack group SRL - Combinarea cercetarilor in marketing cu publicitatea, cercetarea pietei in diferite forme si dupa diferite metode;

Locul II - PRO-IT SRL - Prestari servicii IT: programare si design web, elaborarea sistemelor informatice, solutii networking, suport software si tehnic, consultanta;

Locul III - Intelligent Media SRL - Servicii de publicitate indoor;

Grigore Sofroni, castigatorul locului I: "Au picat multi participanti la concurs si aici s-au terminat sperantele mele. Ma bucur ca ati apreciat munca noastra. Multumesc companiei Orange pentru ca sustine acest proiect. Tin sa va multumesc atat pentru ideile oferite, cat si pentru initiativa de a conlucra cu incubatorul de afaceri."

Ideile de afaceri prezentate au fost apreciate de un juriu format din experti din domeniul academic, precum si reprezentanti ai sectorului business autohton.

Mickael Faure, Director Marketing si Comunicare, Orange Moldova: "Suntem mandri sa sustinem acest concurs deja al doilea an consecutiv. Este un proiect care ajuta, prin actiuni concrete, la dezvoltarea spiritului antreprenorial si abilitatile tinerilor, studenti ai ASEM-ului. Ne exprimam convingerea ca prin intermediul unor asemenea proiecte, contribuim la dezvoltarea antreprenoriatului in randul tinerilor, care, maine, vor fi actori activi ai economiei reale si vor influenta pozitiv dezvoltarea tarii".

Concursul ideilor de afaceri a fost lansat in 2005 si se desfasoara in fiecare an in perioada septembrie-decembrie. Printr-un parteneriat cu Incubatorul de afaceri al Academiei de Studii Economice lansat in 2010, compania Orange sprijina cele mai inovative proiecte si contribuie la dezvoltarea spiritului antreprenorial in randul tinerilor din Republica Moldova.

Sursa: www.orange.md 

           


Nu uitați să recomandați acest articol prietenilor!

Recomandari din ultima luna:

 

 

 

 

Fundraising

Marketingul direct in cauze sociale si colectarea de fonduri

Marketingul direct in cauze sociale si colectarea de fonduri

Desi marketingul direct este destul de rar asociat domeniului cauzelor sociale, o parte considerabila a activitatilor de marketing social utilizeaza instrumentele marketingului direct. Si acest lucru este justificat de faptul ca unul din obiectivele marketingului cauzelor sociale este acela de a str...

Read more

Marketing Nonprofit

Buletinul informativ

Buletinul informativ- un instrument de comunicare de multe ori neutilizat, subestimat sau conceput intr-un mod care un serveste strategiei de comunicare a organizatiei. Si totusi, acesta va poate scoate in multe cazuri din incurcatura, ajutandu-va sa comunicati eficient cu diferitele catego...

Read more

Management Nonprofit

Rolul Responsabilului de etica si conformitate

De Cristian Ducu Conform directorului Smart Solutions&Support, o companie ar trebui sa considere CSR-ul ca fiind doar o parte a domeniului Etica si Conformitate. Cristian Ducu coordoneaza si primul program de training din Romania pentru responsabili de etica si conformitate. De aceea, l-a...

Read more

Promo

CIVIC.MD pe Facebook

Promo

Promo

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit de compania Amplica, hostingul pentru sistemul de gestionare a publicitatii este oferit de compania Starnet

Find us on Google+
Google