Căutare

Știri

Ordonanța un instrument tot mai frecvent utilizat de victimele violenței în familie pentru a-și proteja drepturile

Asociația Promo-LEX a lansat Raportul de evaluare a modului de emitere și executare a ordonanțelor de protecție în cazurile de violență în familie în perioada 2012-2014, cu susținerea financiară a Programului de Drept al Fundației Soros-Moldova. Raportul face o evaluare comprehensivă a modului...

Continuare

Interviuri

Lucy Jones - consultant cu experiență în domeniul colectării de fonduri de la Uniunea Europeană

Lucy Jones - consultant cu experiență în domeniul colectării de fonduri de la Uniunea Europeană

Cum poate o organizație să colecteze eficient fonduri, fără să aibă bani? Există o strategie anumită care poate fi utilizată cu succes de fiecare dată? Există anumite cărți sau resurse online utile despre colectarea de fonduri?  Programul USAID de Consolidare a Instituțiilor Statului de Drep...

Continuare

Orange – partener general al Incubatorului de afaceri ASEM

Incubatorul de Afaceri al Academiei de Studii Economice a Moldovei (ASEM) in parteneriat cu Orange Moldova a organizat in perioada septembrie – decembrie 2011 editia a VII-ea a Concursului anual "Idei de Afaceri" pentru studentii ASEM.

Scopul concursului este de a oferi oportunitati studentilor si masteranzilor ASEM pentru a-si transforma ideile lor inovative in afaceri reale.

Diana Vornovitchi, Director al Incubatorului de afaceri ASEM: "Concursul "Idei de afaceri" este un proiect invovator pentru ca vine sa ofere suport real pentru studentii ASEM, care doresc sa initieze activitati economice. Anul acesta, castigatorilor locurilor I-III, le vom oferi oficii in incinta incubatorului pentru o perioada de 2 ani. Partenerul nostru, compania Orange le-a oferit cate un laptop – echipament de stricta necesitate la initierea unei afaceri si alte premii tuturor participantilor. Mai mult decat atat, pe perioada concursului, organizam diverse traininguri prin intermediul carora, participantii isi dezvolta aptitudinile antreprenoriale, abilitatile de lucru in echipa, planificarea si managementul afacerii etc."

Ideile care au castigat concursul anul acesta sunt:

Locul I - FeedBack group SRL - Combinarea cercetarilor in marketing cu publicitatea, cercetarea pietei in diferite forme si dupa diferite metode;

Locul II - PRO-IT SRL - Prestari servicii IT: programare si design web, elaborarea sistemelor informatice, solutii networking, suport software si tehnic, consultanta;

Locul III - Intelligent Media SRL - Servicii de publicitate indoor;

Grigore Sofroni, castigatorul locului I: "Au picat multi participanti la concurs si aici s-au terminat sperantele mele. Ma bucur ca ati apreciat munca noastra. Multumesc companiei Orange pentru ca sustine acest proiect. Tin sa va multumesc atat pentru ideile oferite, cat si pentru initiativa de a conlucra cu incubatorul de afaceri."

Ideile de afaceri prezentate au fost apreciate de un juriu format din experti din domeniul academic, precum si reprezentanti ai sectorului business autohton.

Mickael Faure, Director Marketing si Comunicare, Orange Moldova: "Suntem mandri sa sustinem acest concurs deja al doilea an consecutiv. Este un proiect care ajuta, prin actiuni concrete, la dezvoltarea spiritului antreprenorial si abilitatile tinerilor, studenti ai ASEM-ului. Ne exprimam convingerea ca prin intermediul unor asemenea proiecte, contribuim la dezvoltarea antreprenoriatului in randul tinerilor, care, maine, vor fi actori activi ai economiei reale si vor influenta pozitiv dezvoltarea tarii".

Concursul ideilor de afaceri a fost lansat in 2005 si se desfasoara in fiecare an in perioada septembrie-decembrie. Printr-un parteneriat cu Incubatorul de afaceri al Academiei de Studii Economice lansat in 2010, compania Orange sprijina cele mai inovative proiecte si contribuie la dezvoltarea spiritului antreprenorial in randul tinerilor din Republica Moldova.

Sursa: www.orange.md 

           


Nu uitați să recomandați acest articol prietenilor utilizând butonul de sub titlul articolului!

Fundraising

Cum conving o vedeta sa-mi sustina cauza

Vedetele se implica tot mai des in campanii sociale. Ele fac o astfel de campanie memorabila si deschid mai usor portile catre sufletul publicului. Mihaela Radulescu este una din vedetele care se implica in multe actiuni sociale. Ea dezvaluie care sunt secretele prin care poti convinge o vedeta sa t...

Read more

Marketing Nonprofit

8 Idei pentru a-ti promova site-ul asociatiei

Stiai ca vizitatorii parasesc un site dupa 10 secunde de stationare pe pagina de start? Si s-ar putea ca ei sa nu mai revina la site-ul respectiv. Ce e mai rau e faptul ca treci prin dificultatile crearii unui web site professional pe care nu-l acceseaza nimeni! Pentru a-i face sa ramana ...

Read more

Management Nonprofit

Pregatirea organizatiei pentru implicarea voluntarilor

Introducere - ce inseamna pregatirea organizatiei pentru implicarea voluntarilor Voluntarii joaca un rol esential in activitatea si serviciile oricarei organizatii si institutii, avand in vedere faptul ca serviciile acestora sunt din ce in ce mai frecvent si mai intens solicitate, in timp ce ...

Read more

Promo

Promo

Promo

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit de compania Amplica, hostingul pentru sistemul de gestionare a publicitatii este oferit de compania Starnet

Find us on Google+
Google