Avertizare
  • JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 6570

Am învaţat că ingredientele principale în acţiunile sociale nu sunt nici banii, nici numărul de oameni implicaţi, ci pasiunea



Interviu cu Victoria Borodin, membru media al Academiei de Şah din Moldova389590_162723040489561_100002555970224_285653_818608410_n_copy

Poţi să ne spui câteva cuvinte despre tine şi activitatea ta?

Mă numesc Victoria, am 19 ani şi vin din Cimişlia. Aş putea  spune simplu că sunt o particulă în mişcare browniană, mereu tind spre noi orizonturi. Citesc foarte mult pentru că îmi place şi consider cartea  un film imaginar.

Sunt studentă a facultăţii Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării, şi de ceva vreme fac voluntariat la un site al Academiei de Şah din Moldova.

În prezent eşti membru media al Academiei de Șah din Moldova. Povesteşte-ne, ce faci în calitate de voluntar media aici?

În calitate de voluntar media al Academiei de Şah, am sarcina de a fi prezentă la evenimentele sportive, în prezent la turneele de şah pentru elevi şi preşcolari, de unde colectez informaţii şi respectiv modelez ştiri sportive, ca în final să fie postate pe site-ul Academiei.

Ce te-a făcut să scrii despre domeniul sportiv?

A scrie despre sport înseamnă a fi practicantă sau e o modalitate de a învesti timpul în mod inteligent?

În calitate de voluntar am aflat foarte multe lucruri, spre exemplu, cum să-ţi trăieşti viaţa, oferind ajutor şi primind o satisfacţie sufleteasca personala enormă.Voluntar media al Academiei, pot afirma că am devenit datorită hazardului, un profesor de la Universitate anunţase că Academia de Şah are nevoie de voluntari media, şi fiindcă îmi doream de ceva timp să scriu fie într-un ziar, revistă sau online, am mers la interviu, am fost acceptată,  astfel am ajuns să scriu ştiri din domeniul sportiv.