Intensificarea Vânzărilor prin Google AdWords

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Impactul internetului privind promovarea eficientă și ieftină comparativ cu cea tradițională nu mai pune nimeni la îndoială. Avantajele acesteia se cunosc, însă cum se face o campanie în mediul on-line amplă și de succes vă invităm să aflați în cadrul trainingului.

Programul trainingului va include:
1. SEO (Search Engine Optimization) şi marketing – optimizarea poziţionării pe motoarele de căutare.
2. SEM (Search Engine Marketing) – marketing prin motoarele de căutare şi reţelele de display. Metode de bugetare (CPC – cost per click, CPM – cost per afişare, CPA / CPCn – cost per achiziţie sau conversie,CPP – cost per performanţă).
3. SMM (Social Media Marketing) şi SMO (Social Media Optimization) Importanţă, beneficii, metode şi tactici.
4. Analiza pieţei autohtone de on-line marketing, valorificarea rentabilităţii investiţiilor (ROI). Tendinţe locale şi internaţionale.

Data desfășurării: 21- 22 februarie 2018

Trainer: Iurie Șalaru – Director Public Media Grup

Taxa: 1450 lei pentru participant

Locul desfășurării: Ștefan cel Mare 151, Chișinău, Centrul de Formare Antreprenorială,

Informații și înscrieri: +373(22) 235294,  23 3286 e–mail:marina.popovici@chamber.md


Organizații vizate: Camera de Comert si Industrie (CCI) |



Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.