Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă AGER este în căutarea unui/unei specialist/e în comunicare (part-time)
Asociația Obștească „Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă AGER” anunță concurs pentru selectarea unui/unei specialist/e în comunicare (part-time).
Specialistul/a în comunicare va avea următoarele responsabilități:
- Coordonarea activităților de comunicare și vizibilitate ale organizației;
- Dezvoltarea conținutului paginilor web ager.md și www.revizia.md și elaborarea postărilor pentru paginile de facebook ale Asociației;
- Suport pentru echipa Asociației pentru verificarea și redactarea articolelor, rapoartelor, apelurilor publice și altor materiale publicate pe paginile web și de pe rețelele de socializare ale Asociației, precum și rapoartelor narative pentru donatori;
- Asistarea Asociației în organizarea evenimentelor publice.
- Elaborarea comunicatelor de presă.
Cerințe față de candidat/ă
- Studii superioare în Jurnalism, Științe ale Comunicării, Media, Relații Publice sau alte domenii relevante comunicării;
- Experiență de minim 2 ani în domeniile comunicării sau jurnalismului ca specialist în comunicare;
- Cunoașterea excelentă a limbii române (abilități înalte de scriere) și cunoașterea la nivel înalt al limbii engleze; abilități avansate de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), cunoștințe şi abilități de gestionare a paginilor web (ex: platforma WordPress) şi a rețelelor sociale; abilități excelente de comunicare; responsabilitate și punctualitate; abilități de a lucra independent şi în echipă, integritate și discreție profesională.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
- CV-ul actualizat;
CV-ul va fi expediat la adresa de e-mail info@ager.md, cu titlul „Specialist în comunicare”
Termenul limită pentru depunerea CV-ului: 18 aprilie 2024, ora 18:00
Alte anunturi de angajare
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de jurist principal (responsabil de achiziții publice), Secția juridica și achiziții
- The CIS Technician (Helpdesk & Support) - EUPM Moldova
- Asistent/-ă social/-ă, A.O.„CONCORDIA. Proiecte sociale”, lucru cu refugiații, pe perioadă determinată
- Partnership Manager Moldova
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de contabil principal, pe perioada determinată, responsabil de operaţiuni monetar-valutare
- Project Assistant (NPSA-5) – E-learning Project
- UNICEF Moldova: Nat Indiv Consultant to support MER in the coordination of the Refugee Response to ensure the inclusion of refugee children in the Moldovan education system
- Finance Officer - EUPM Moldova
- Grants Coordinator (Analyst) - Building sustainable and inclusive peace, strengthening trust and social cohesion in Moldova Project and One UN Joint Action to Strengthen Human Rights in the Transnistrian region of the Republic of Moldova Project
- Șef/-ă centru, Centrul de Tineret „Casa Ignatius” din mun. Chișinău, or. Durlești, str. Livezilor 154A