Angajăm Manager de Oficiu.

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Centrul European de Educaţie FIDES anunţă concurs de angajare pentru poziţia de Manager de Oficiu

Responsabilităţi principale:

  • Organizarea activităților la nivelul acestui proiect: întruniri, evenimente etc;
  • Executarea lucrărilor de secretariat: întocmirea,  primirea, înregistrarea, repartizarea corespondenţei şi altor documente;
  • Preluarea apelurilor telefonice, a corespondenţei, mail-urilor şi distribuirea lor.
  • Stabilirea priorităților și alocarea sarcinilor și termenelor în relațiile funcționale cu celelalte departamente;
  • Menţinerea unei atmosfere binevoitoare şi cooperante în activitate;

Competenţe şi cerinţe:
- Studii superioare;
- Aptitudini de operare PC (Microsoft Office);
- Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleza;
- Abilitaţi de comunicare, prezentare şi diplomaţie;
- Receptivitate la solicitările profesionale, initiativă și implicare;

- Abilități de organizare, planificare și coordonare;

- Spirit de echipă, abilități de negociere, responsabilitate.

Oferim un pachet salarial motivant şi alte bonusuri, oportunitatea de dezvoltare profesională şi un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să transmita un CV pe adresa de e-mail: angajare.fundatie@gmail.com, cu specificarea postului – Office Manager. Data limită de prezentare a CV-ului este 31 august 2018.

Doar personale selectate pentru interviu vor fi contactate.
Vă mulţumim.


Organizații vizate: Fundația “Ioan Paul II” |



Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.