Angajăm Manager de Oficiu

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Centrul European de Educatie FIDES din cadrul Fundatiei “Ioan Paul II” anunta concurs de angajare pentru pozitia de Manager de Oficiu:

Responsabilitati principale:

  • Preluarea și înregistrarea rezervărilor;
  • Primirea și cazarea clienților;
  • Preluarea apelurilor telefonice, a corespondenței, mail-urilor și distribuirea lor;
  • Stabilirea priorităților și alocarea sarcinilor și termenelor în relațiile funcționale cu celelalte  departamente;
  • Menținerea unei atmosfere binevoitoare si cooperante in activitate.

Competențe si cerințe:

  • Studii superioare;
  • Aptitudini de operare PC (Microsoft Office);
  • Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza;
  • Abilitați de comuncare, prezentare si diplomație;
  • Receptivitate la solicitările profesionale, initiativă și implicare;
  • Abilități de organizare, planificare și coordonare;
  • Spirit de echipă, abilități de negociere, responsabilitate.

Oferim un pachet salarial motivant si alte bonusuri, oportunitatea de dezvoltarie profesională si un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV pe adresa de e-mail: angajare.fundatie@gmail.com

cu specificarea postului – Receptioner. Data limita de prezentare a CV-ului este 15 iunie 2018.

Doar personale selectate pentru interviu vor fi contactate.
Va multumim.

Organizații vizate: Fundația “Ioan Paul II” |

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.