Centrul de Plasament al Copilului „Regina Pacis” anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de Manager

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Centrul de Plasament al Copilului „Regina Pacis” 

anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de Manager

Centrul de Plasament al Copilului „Regina Pacis” a fost înfiinţat şi creat, ca parte componentă, de către Fundaţia „Regina Pacis” Moldova. Instituția este acreditată de Consiliul Național de Acreditare a Prestatorilor de Servicii Sociale pe lângă Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei al Republicii Moldova, în baza Legii n.129 din 08.06.2012 și a Hotărârii Guvernului Republicii Moldova n. 95 din 07.02.2014.

Scopul Centrului este protecţia temporară a copilului aflat în dificultate (copiii străzii, copii care provin din familii social vulnerabile etc.), socializarea, (re)integrarea acestuia în familia biologică, extinsă şi în comunitate.

Obiectivele postului:

  • Conduce, în conformitate cu programul legislativ în vigoare, activitatea financiară şi economică a Centrului, deţine pe deplin responsabilitatea pentru integritatea şi utilizarea eficientă a activelor organizaţiei, precum şi rezultatele operaţiunilor sale;
  • Elaborează planul anual de activitate a Centrului și organizează activitatea de coordonare a echipei Centrului;
  • Asigură monitorizarea activităţilor Centrului în vederea dezvoltării şi îmbunătăţirii calităţii serviciilor;
  • Organizează şedinţe săptămînale şi la necesitate pentru indentificarea măsurilor optime de asistenţă calitativă a beneficiarilor;
  • Stabileşte măsuri pentru a asigura Centrul cu personal calificat, gestionarea şi dezvoltarea competenţelor şi experienţei lor pentru a crea un anturaj sigur şi propice pentru muncă;
  • Participă la evaluarea performanțelor profesionale a personalului;
  • Pregăteşte rapoarte cu referire la activitatea Centrului,
  • Stabilește, menține și reprezintă Centrul în relaţiile cu partenerii şi beneficiarii;
  • Participă la elaborarea bugetului anual al Centrului și propunerilor de atragere și colectare de fonduri;
  • Îndeplineşte alte obligaţii aferente în cadrul programului de organizare.

Cerinţe:

  • Studii superioare de specialitate (domeniul social sau legal);
  • Experienţă de lucru în domeniu minim 5 ani;
  • Experienţa de lucru cu structurile de stat, organizaţiile internaţionale şi naţionale;
  • Experienţă în lucrul cu copiii aflaţi în dificultate;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză. Italiană va constitui un avantaj;
  • Calităţi personale: Responsabilitate, perseverenţă, aptitudini de comunicare interpersonală eficiente;
  • Aptitudini de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer).

Locul de muncă: Chișinău

Dosarul candidatului va include:

  • CV în formatul Europass;
  • Scrisoarea de motivaţie;
  • Două referinţe de la serviciile anterioare.

Procesul de recrutare

Depunerea dosarelor se va face prin email la adresa chisinau@reginapacis.org, cu specificarea „Aplicare_Manager Centru” pînă la data de 20 aprilie 2018.

Telefon de contact: 022 23 55 11.

Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza dosarelor.


Organizații vizate: Centrul de Plasament "Regina Pacis" |



Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.