Categorie: Angajări Adaugat de Carolina Bondarciuc-Buză
Ref. COP 1 din 9.01.2018
CONTEXT
În perioada 1 septembrie 2017 – 31 august 2018, Asociația Promo-LEX implementează proiectul „Consolidarea unei platforme de dezvoltare a activismului și educației de Drepturi ale Omului în Republica Moldova”. Proiectul este implementat cu suportul financiar oferit de către Departamentul Justiție și Drepturile Omului din cadrul Fundației Soros-Moldova. În cadrul proiectului, Asociația Promo-LEX va crea și dezvolta Incubatorul Drepturilor Omului.
Scopul de bază al Incubatorului Drepturilor Omului este de a contribui la dezvoltarea de noi resurse umane pentru activismul de drepturi ale omului în Republica Moldova. Programele de instruire implementate în cadrul Incubatorului vor contribui la dezvoltarea și consolidarea capacităților tinerilor de implicare activă în promovarea drepturilor omului, a egalității, nediscriminării și de combatere a discursului instigator la ură în Republica Moldova.
OBIECTIVUL CONCURSULUI
Selectarea unui Expert/unei Experte Consultant pentru elaborarea conceptului Incubatorului Drepturilor Omului.
* Candidații interesați pot fi persoane fizice sau juridice. De asemenea, concursul este deschis pentru candidați naționali și internaționali.
CAIET DE SARCINI
Expertul/Experta Consultant va fi responsabil/ă de elaborarea conceptului pentru crearea și dezvoltarea Incubatorului Drepturilor Omului în cadrul Asociației Promo-LEX. În acest sens, Expertul/Experta va elabora Strategia de dezvoltare a Incubatorului.
Strategia de dezvoltare poate include următoarele elemente (exemplu), fără a se limita la acestea:
În procesul de elaborare a conceptului și Strategiei Incubatorului, Expertul/a consultant va fi asistat de către un Expert din cadrul Asociației Promo-LEX.
În procesul de elaborare a conceptului și Strategiei Incubatorului se va ține cont de experiența Programului de capacitare a Grupului Resursă pentru Drepturile Omului, implementat în perioada 2014-2015 de către Departamentul Justiție și Drepturile Omului al Fundației Soros-Moldova. Astfel, conceptul Incubatorului trebuie să reprezinte o continuare a proiectului Fundației Soros-Moldova. Toată informația necesară în acest sens va fi pusă la dispoziția Expertului/Expertei contractat/e.
Perioada și modalitatea de contractare
Expertul/ Experta Consultant selectat/ă va fi contractat/ă în baza unui contract de prestări servicii pentru o perioadă de 7 luni de zile, în intervalul de timp februarie – august 2018.
Expertul/Experta Consultant va elabora și livra produsele finale indicate în Caietul de sarcini în perioada februarie-mai 2018. Incubatorul va fi pilotat în perioada iunie-iulie. Ulterior, la necesitate, Expertul/Experta va opera ajustări/completări la concept/strategia inițială a Incubatorului (perioada: iulie-august 2018).
CALIFICAREA EXPERTULUI/EXPERTEI CONSULTANT
*Toate produsele (conceptul și strategia) vor fi elaborate și livrate în limba română.
DOSARUL DE APLICARE
Dosarul de aplicare trebuie să includă următoarele documente:
CV-ul trebuie să includă referințe clare la studiile, expertiza, experiența și abilitățile candidatului, relevante pentru concursul dat.
Suplimentar, candidații vor include o Anexă la CV care va indica referințe (link-uri) la servicii prestate și produse similare și relevante, elaborate anterior de către candidat. În cazul în care documentele nu sunt disponibile online, ele pot fi anexate în format DOC sau PDF (opțional);
De asemenea, se va indica numărul de zile lucrătoare pentru executarea sarcinilor și livrarea produselor, cu detalierea costurilor pe categorii.
Oferta financiară trebuie să includă toate costurile aferente contractului. Asociația Promo-LEX nu va acoperi niciun fel de costuri suplimentare.
În cazul persoanelor fizice, din suma totală vor fi reținute și virate la buget toate reținerile sociale și fiscale, conform legislației naționale în vigoare;
În cazul unui Expert Consultant internațional, după caz, din suma totală va fi reținut și achitat Impozitul pe Venit 12% și impozitul pe import servicii 20% (TVA).
Pentru serviciile prestate, Asociația Promo-LEX va efectua plata în tranșe. Mărimea și graficul tranșelor vor fi agreate cu Expertul/Experta contractată.
DEPUNEREA DOSARELOR DE APLICARE
Dosarul de aplicare trebuie completat în limba română și expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md, cu mențiunea ”Expert Consultant DO”.
*CV-ul, anexele și referințele pot fi depuse și în limba engleză sau rusă, în cazul în care nu sunt disponibile în limba română.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor de aplicare – 23 ianuarie 2018 , ora locală 18.00.
*Dosarele depuse peste termen nu vor fi examinate.
EVALUAREA DOSARELOR DE APLICARE
Vor fi evaluate doar dosarele complete. Evaluarea dosarelor se va efectua în două etape:
Etapa I: vor fi analizate dosarele de aplicare sub aspectul corespunderii cu cerințele stipulate mai sus.
Evaluarea se va efectua de către o Comisie de Evaluare, din cadrul Promo-LEX, în baza unei grile de evaluare (0-100 puncte):
Etapa a II-a: Interviu (direct sau prin Skype). La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate în baza rezultatelor din Etapa I.
PENTRU DETALII CONTACTAȚI
Irina Corobcenco, Asistentă de Proiect
Tel/Fax: (+373 22) 450024
GSM (+373) 69388065
irina.corobcenco@promolex.md
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Asociația Promo-LEX este o organizație neguvernamentală, care are drept scop dezvoltarea democrației în Republica Moldova, inclusiv în regiunea transnistreană, prin promovarea şi apărarea drepturilor omului, monitorizarea proceselor democratice şi consolidarea societății civile. Mai multe informații despre Asociația Promo-LEX puteți găsi pe www.promolex.md
Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.